Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Aliaus Koroliovo (ELTA) nuotr.
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Tebesitęsiant karantinui lankytojai Kauno miesto savivaldybėje ir toliau prioriteto tvarka bus aptarnaujami nuotoliniu būdu, tačiau tie, kuriems toks aptarnavimo būdas neprieinamas, nuo pirmadienio galės atvykti ir į pačią savivaldybę.
Kaip Eltai paaiškino Kauno savivaldybės administracijos Klientų aptarnavimo ir informavimo skyriaus vedėja Agnė Augonė, asmenys administracijoje bus aptarnaujami vadovaujantis Valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo 2020 metų gegužės 11 dienos spendimu. Kadangi bus vienu metu ribojamas aptarnaujamų lankytojų skaičius, jiems bus sudaryta galimybė, pasiskambinus telefonu, iš anksto informuoti apie planuojamą atvykimo į savivaldybę laiką ir jį rezervuoti.
Panašia tvarka gyventojus nuo pirmadienio aptarnaus ir savivaldybės įsteigtos komunalinės įmonės. Anot vyresniojo patarėjo juridinių asmenų valdymo ir jų veiklos optimizavimo klausimais Prano Rakausko, šių įmonių klientų aptarnavimas, vykstantis internetinėje „Mano Kaunas“ platformoje nuo jau ne vienerius metus, dar gerokai iki karantino skyrė daugiau resursų ne reklamai, o paslaugų prieinamumui nuotoliniu būdu didinti.
„Šiuo metu pagrindinis vartotojų aptarnavimo kanalas yra „Mano Kaunas savitarna“, – čia klientai gali sudaryti sutartis, jas keisti ar nutraukti, užsisakyti konteinerius ar keisti jų išvežimo dažnį neišeidami iš namų. Visą kitą informaciją klientai gali gauti bendru telefonu 8 800 20000 ir socialinio tinklalapio „Facebook“ „Mano Kaunas“ paskyroje uždavę klausimus arba elektroniniu. paštu (taip pat sužinoti, ir, tarkim, atliekų išvežimo grafikus).
Jeigu tikrai kliento problemos negalima išspręsti anksčiau minėtais kanalais, tada sutartu laiku jis bus priimamas gyvam aptarnavimui“, – šis P. Rakausko paaiškinimas aktualus kauniečiams, neturintiems namie interneto ryšio ar netgi kompiuterio.
Kaip ir iki karantino, primena Kauno miesto savivaldybės administracijos atstovė Eglė Čekavičienė, taip ir dabar, sąskaitos už komunalines paslaugas vartotojams pristatomos į jų pašto dėžutes, jei patys vartotojai nėra užsisakę jų gauti elektroniniu būdu. Vartotojai, kurie sąskaitas moka ne per elektroninę bankininkystę ar el. platformas, jas gali apmokėti daugelyje vietų, kurios priima fizines įmokas: Lietuvos pašte, „Perlo“ terminaluose, parduotuvių atsiskaitymo kasose, spaudos kioskuose.
ELTA