Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS Fotobanko nuotr.
Etaplius.LTŠaltinis: BNS
Po rezonansinių įvykių Klaipėdoje, kai pacientai buvo priversti registracijos pas kardiologą laukti gyvoje eilėje lauke, ministerija gydymo įstaigoms išsiuntė užklausas, kuriose prašoma pateikti duomenis apie pacientų registravimo praktikas.
Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio teigimu, pacientų registracijos tvarka buvo palikta gydymo įstaigų vadovų atsakomybei, tačiau gauta signalų, kad uostamiesčio praktika galėjo būti taikoma ir kitose šalies gydymo įstaigose.
„Deja, faktai rodo, kad kai kurie vadovai neišlaikė išbandymo organizuoti registraciją pacientams patogiausiu būdu“, – SAM pranešime sakė A. Dulkys.
„Ministerija gavo pranešimų, kad pacientai ir kitur yra statomi į gyvą eilę. Siekiant išsiaiškinti bendrą situaciją, išsiųstos užklausos gydymo įstaigoms. Juose prašoma pateikti duomenis, kaip organizuojama pacientų registracija, taip pat kokių priemonių bus imamasi situacijai pagerinti“, – tvirtino jis.
Ministerija taip pat prašo gydymo įstaigų pateikti sąrašą priemonių, kurias jos įgyvendins, kad pagerintų darbo organizavimą, registruodamos pacientus į eilę gydytojo specialisto konsultacijai gauti, taip pat sąrašą priemonių, kurias įgyvendinus pagerėtų pacientams gydytojo specialisto konsultacijos prieinamumas.
Užklausos išsiųstos SAM pavaldžioms gydymo įstaigoms ir toms, kurių dalininkė ji yra.
Pacientų registravimo būdus numato Pacientų registravimo asmens sveikatos priežiūros paslaugoms gauti tvarkos aprašas. Jame nurodoma, kad gydymo įstaiga pacientams turi sudaryti galimybę registruotis paslaugoms, šiems atvykus į gydymo įstaigą, telefonu arba registruojantis elektroninėje Išankstinėje pacientų registracijos (IPR) sistemoje.
Gydymo įstaigos vadovas vidine tvarka nustato, kaip užtikrinamas šis reikalavimas.