Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
BNS Fotobanko nuotr.
Pranešimas spaudaiŠaltinis: Pranešimas spaudai
Šią paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ sklandžiai veiktų kuo greičiau. Šiuo metu rekomenduojama prie el. paslaugų jungtis naudojant „Mobile-ID“.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų.
Programėlės „Smart-ID“ veikla atkurta
Įmonės „SK ID Solutions“ atstovai pranešė, kad programėlės „Smart-ID“ veikla visiškai atkurta.
„Šį rytą kilo nesklandumų „Smart-ID“ naudotojams. Paslaugos veikimas visiškai atkurtas 10.55 val. Daliai naudotojų sunkumų kilo prisijungiant prie el. paslaugų bei pasirašant dokumentus“, – cituojamas „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.