Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
„Paysera LT“ / „Paysera LT“
ELTAŠaltinis: ELTA
„Šiuo metu susiduriame su dideliais sistemos sutrikimais, paveikiančiais visas Paysera paslaugas. Dėl techninių problemų neveikia mūsų sistemos, taip pat šiuo metu negalima susisiekti su mumis telefonu. Mūsų komanda deda visas pastangas, kad situacija būtų išspręsta kuo greičiau“, – rašo bendrovė.
Savo ruožtu „Paysera“ atstovas Aleksas Rozentalis portalui „Delfi“ nurodė, kad sutrikimus sukėlė DDoS ataka prieš įmonės infrastruktūrą.
„Dėl šios priežasties klientai ir internetinių parduotuvių pirkėjai gali patirti laikinus paslaugų sutrikimus arba sulėtėjusį sistemų veikimą. Mūsų IT specialistų komanda aktyviai dirba, siekdama pašalinti trikdžius ir atkurti įprastą paslaugų teikimą“, – portalui sakė įmonės atstovas.
A. Rozentalis pažymėjo, kad ši ataka bendrovės klientų asmeninių duomenų ar pinigų saugumui įtakos neturi.