Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Mariaus Morkevičiaus (ELTA) nuotr.
Reporteris AustėjaŠaltinis: Etaplius.lt
„Luminor“ bankas pranešė, kad dėl techninių nesklandumų ketvirtadienį sutriko galimybė banko klientams atsiskaityti mokėjimo kortele, taip pat gali neveikti „Luminor“ bankomatai bei mokėjimų terminalai.
„Taip dėl techninių partnerio nesklandumų šiuo metu gali nepavykti atsiskaityti mokėjimo kortele, taip pat gali neveikti „Luminor“ bankomatai bei mokėjimų terminalai. Mes jau kokią valandą tvarkomės, tačiau tai yra partnerio sutrikimas, todėl ne vien Lietuvoje susiduriama su panašiomis problemomis“, – BNS teigė „Luminor“ Komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė.
Anot jos, atsakingi specialistai deda visas pastangas, kad šią problemą išspręstų kuo greičiau.
Banko paslaugomis Lietuvoje naudojosi apie 535 tūkst. klientų.
„Luminor“ įkurtas 2017 metais, sujungus Šiaurės šalių bankų „Nordea“ ir DNB veiklą Baltijos šalyse. 60 proc. banko akcijų valdo JAV investicijų bendrove „Blackstone“.
„Luminor“ banko partneris „Worldline“ informavo, kad ketvirtadienį kilę sutrikimai buvo pašalinti. Visos banko mokėjimo kortelių ir bankomatų paslaugos vėl yra pasiekiamos, teigia „Luminor“ bankas.
Dėl banko partneriui kilusių techninių nesklandumų klientams ketvirtadienį laikinai galėjo kilti keblumų atsiskaitant banko mokėjimo kortele, naudojantis bankomatais ir mokėjimo terminalais.
BNS