Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
anonymous anonymousŠaltinis: Etaplius.lt
Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro mokykla, kartu su kitomis geriausiai pasirengusiomis 9 mokyklų komandomis iš Druskininkų, Alytaus, Rokiškio, Tauragės, Klaipėdos, Vilniaus, Vilkaviškio, dalyvauja projekte „Informatika pradiniame ugdyme“ . projekto metu glaudžiai bendradarbiaujama ne tik su Lietuvos mokslininkais, bet ir išbandomos praktikos sukauptos kitose šalyse. Vizito į Suomiją metu susipažinta su mokyklų patirtimi, aptartos galimybės bendradarbiauti diegiant Suomijoje patikrintas mokymo programas.
Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro pradinukai nuo rugsėjo mėn. jau mokosi ir informatikos. Per matematikos, lietuvių kalbos, pasaulio pažinimo ir kitas pamokas mokiniai kartu su mokytojais vykdo naujas, įdomias veiklas, padedančias ugdyti informatinio mąstymo gebėjimus.
Mokytojai išbando mokslininkų parengtus pamokų scenarijus ir užduotis mokiniams, dalijasi patirtimi, kaip sekėsi juos įgyvendinti, teikia savo pastabas ir siūlymus, kaip būtų galima juos tobulinti. Mokyklų komandos taip pat turi galimybę susipažinti ir išbandyti pradinio ugdymo virtualias mokymosi aplinkas.
Pasak prof. V. Dagienės, informatinio mąstymo skatinimas tikrai nereiškia, kad pradinių klasių mokiniai pamokas leis prie kompiuterių.
„Informatinis mąstymas, kaip pati sąvoka ir siūlo, tai ugdymas tokių mąstymo komponentų, kurių labiausiai reikia XXI amžiaus piliečiui: spręsti įvairius uždavinius, mokytis atskirti, ką galima padaryti greičiau, automatizuojant, kaip galima įveikti problemas dirbant drauge, kaip pasinaudoti įvairiomis prieinamomis priemonėmis ir pan.“, – pasakojo prof. V. Dagienė.
Vizito metu įsitikinta, kad turime daug sąsajų Suomijos mokyklų su savo mokykla: dėmesys vaikui, laisvė planuoti ir derinti pamokų laiką, erdvių kūrimas „Mokykla be sienų" principu, rūpinimasis vaikų judėjimu ir pabuvimu gryname ore, informacinių technologijų (IT)naudojimas, kuris padeda vaikams geriau mokytis visų dalykų.
Sukaupta patirtimi planuojama dalintis su kitomis Lietuvos mokyklomis.