Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
„Swedbank“ praneša, kad banko klientai ir vėl gauna el. pašto pranešimus, turinčius sukčiavimo požymių.
Sukčių siunčiamuose laiškuose rašoma: „Prašome rasti pridedamus perdavimo dokumentus. Tai automatinis pranešimas, neatsakykite.“
„Swedbank“ perspėja gavus tokį ar panašų elektroninį laišką iš banko darbuotojais prisistatančių asmenų ir dvejojant, ar jis tikrai skirtas klientui (nežinomas nei siuntėjas, nei tema) – neatidaryti jokių prie laiško prisegtų priedų ir bylų, nes tai gali būti kenkėjiška programa.
Bankas rekomenduoja likti budriais, nepasitikėti iš nežinomų asmenų gaunamais el. pašto laiškais, o kilus įtarimams kreiptis į banką.
„Swedbank“ apie panašius sukčiavimo atvejus skelbė dar liepą. Tuo metu bankas taip pat informavo, kad banko klientai gauna el. pašto pranešimus, turinčius sukčiavimo požymių. Laiške nurodoma, kad mokėjimo pavedimas nebuvo įvykdytas ir prašoma atidaryti prisegtas bylas.
ELTA