PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Jaunimas2019 m. Birželio 6 d. 14:07

STEAM mokslų konkurse visaginiečiai antri!

Utena

Reporteris DovilėŠaltinis: Etaplius.lt


86818

Birželio 4 d. Vilniaus universiteto Botanikos sode švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius apdovanojo STEAM mokslų konkurso „Mūsų eksperimentas“ nugalėtojus.

Tarp konkurso nugalėtojų yra ir Visagino „Verdenės“ gimnazijos 2 a klasės mokinių komanda: Paulius Satkūnas, Paulius Gedžiūnas, Jegor Rutkovskij, Artur Bugrov, Marek Libako (mokytoja Danguolė Savičienė, pradinio ugdymo mokytoja ekspertė). Konkursui mokiniai pateikė darbą „Papiruso gamyba“ ir laimėjo antrą vietą. Prizas – edukacinė kelionė į Klaipėdą!

„Džiugu, kad STEAM mokslų konkursas „Mūsų eksperimentas“ jau aštuntus metus sukviečia mokinius įdomiems darbams į laboratorijas. Linkiu, kad tyrimų ir bendro darbo metu padaryti atradimai toliau sėkmingai vestų į mokslo pasaulį”, – sveikindamas laureatus sakė ministras A. Monkevičius. Įteikdamas diplomą visaginiečiams ministras paprašė perduoti gražiausius linkėjimus ir Visagino bendruomenei.

Konkurse šiemet dalyvavo beveik 300 mokinių. Pateikta apie 80 integruotų fizikos, chemijos, biologijos, inžinerijos eksperimentų, kurių metu mokiniai kėlė hipotezes, formulavo eksperimentų tikslą ir uždavinius, planavo eigą, o kaip jiems sekasi visa tai atlikti – fiksavo filmukuose.

Mokslininkai, Biologijos, Chemijos, Fizikos mokytojų asociacijų atstovai, vertinę konkursui pateiktus darbus, teigia, kad mokiniai ne tik kūrybiškai atlieka bandymus, bet ir geba vaizdingai juos parodyti filmuose, kuriems sukurti taip pat reikalingi specifiniai įgūdžiai ir žinios. Tokius filmus galima naudoti ir kaip mokymo priemones bendraamžiams.

Konkursą „Mūsų eksperimentas“ organizuoja Švietimo, mokslo ir sporto ministerija ir Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras. Konkurso partneris – Vilniaus universiteto botanikos sodas.

Konkursu siekiama skatinti kūrybiškai mokytis STEAM mokslus, patirti tyrinėjimo ir atradimo džiaugsmą, skatinti mokinių tiriamąją veiklą ir kūrybišką problemų sprendimą bendradarbiaujant grupėse, skleisti gerąją STEAM mokslų patirtį šalies mokyklose.

vaizdas-nuo-stogo.jpg

dykumu-kampelyje.jpg