Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Kristina ŠapytėŠaltinis: Etaplius.lt
„Internetas ar baletas?“, „Barokas ar pankrokas?“ – tai tik keli projekto #LietuvosDNR klausimai, kuriais bus bandoma atkreipti Lietuvos gyventojų dėmesį ir pakviesti juos prisidėti prie kuriamo mūsų šalies pristatymo užsienyje.
Šiandien startavęs projektas gyventojus kviečia į diskusiją, kaip Lietuva turėtų būti pristatoma užsienyje, kuo didžiuojamės ir su kokiomis vertybėmis tapatinamės.
Projekto tikslas – įtraukti visuomenę aktyviai dalyvauti formuojant vieningą šalies pristatymą užsienyje. Projekto iniciatoriai kviečia išreikšti savo nuomonę atsakant į trumpus anketos klausimus svetainėje www.lietuva.lt. Rezultatai bus vertingi rengiant šalies įvaizdžio strategiją.
Prie projekto prisijungė ir žinomi Lietuvos žmonės – meno, kultūros, sporto ir mokslo atstovai. Knygos „Neregėta Lietuva“ autorius Marius Jovaiša teigia, kad Lietuva pasauliui įdomi savo unikalia istorija, paveldu, architektūra, kultūra ir veikliais bei išsilavinusiais žmonėmis.
Pasak lenktynininko Benedikto Vanago, Lietuva išsiskiria savo žalumu, gėlo vandens atsargomis, pasauliui yra įdomi savo asmenybėmis, kurios kelia susidomėjimą Valstybe. Kaip pastebi B. Vanagas, konkuruodami su pasauliu turime sukurti vertę turint mažesnius resursus. Geroji žinia, kad Vyčio genas puikiai padeda su tuo susidoroti.
„Dėl dešimtmečius nevaldomo pristatymo užsienyje Lietuva vis dar dažnai tapatinama ne su progresu bei modernumu, bet su stereotipais. Norint situaciją pakeisti, būtina sukurti vienodo komunikavimo apie Lietuvą sistemą. Lietuvos žmonių nuomonė šiame procese labai svarbi.“, – tvirtina Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės laikinoji vadovė Eglė Kudzmanienė.
#LietuvosDNR ambasadorių gretos kasdien vis gausėja, projektas vykdomas šalies institucijose, jų organizuojamuose renginiuose. Savo nuomonę, kaip suvienodinti šalies pristatymą užsienyje, galėjo išreikšti turizmo ir laisvalaikio parodos „Adventur“ lankytojai, vasario mėnesį projekto komanda lauks parodoje „Studijuok 2019“ ir Vilniaus knygų mugėje.
Projektą #LietuvosDNR įgyvendina Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupė. Šio projekto informaciniai partneris – Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija.
Septynioliktoji Vyriausybė šalies vienodo pristatymo užsienyje klausimą įtraukė tarp 33 prioritetų. 2018 m. birželį Lietuvos įvaizdžio grupė paskirta nacionaline šalies įvaizdžio koordinatore. Šiuo metu grupėje dirba 5 darbuotojai.