Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Mobilioji ŠRATC programėlė. ŠRATC nuotr.
EtapliusŠaltinis: ŠRATC
Kaip pradėti naudotis programėle?
Norėdami pradėti naudotis programėle, pirmiausia ją atsisiųskite iš „Google Play“ arba „App Store“ platformų. Įdiegus programėlę, svarbu suteikti leidimą gauti pranešimus ir pasirinkti savo gyvenamosios vietos adresą. Šis žingsnis ypač svarbus, kad gautumėte tikslius pranešimus apie savo aptarnaujamos teritorijos atliekų išvežimo paslaugas.
Kaip gausiu priminimus apie atliekų išvežimą?
Priminimai apie atliekų išvežimą bus siunčiami automatiškai 18 val. vakaro, dieną prieš atliekų surinkimą. Programėlė informuoja ne tik apie mišriųjų komunalinių, bet ir apie pakuočių, didelių gabaritų, žaliųjų bei kitų atliekų išvežimą. Tokiu būdu gyventojai gali tinkamai pasiruošti ir laiku išnešti atliekas.
Kaip atnaujinti programėlę?
Kad programėlė veiktų sklandžiai ir visada pateiktų aktualią informaciją, svarbu naudoti naujausią jos versiją. Norėdami atnaujinti programėlę, atidarykite „Google Play“ arba „App Store“, suraskite „ŠRATC – atliekų tvarkymas“ ir paspauskite „Atnaujinti“. Jeigu pastebėjote informacijos neatitikimų arba susidūrėte su kitomis techninėmis problemomis, pirmiausia įsitikinkite, kad naudojate naujausią programėlės versiją. Jei sunkumai išlieka, gyventojai kviečiami pranešti apie tai el. paštu info@sratc.lt –specialistai padės rasti sprendimą.
Gyventojai, kurie neturi galimybės naudotis mobiliąja programėle, visą svarbiausią atliekų tvarkymo informaciją gali rasti interneto tinklalapyje www.sratc.lt arba susisiekus telefonu (0 41) 520 002.
Reklama