Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Pexels.com nuotr.
ELTA.LTŠaltinis: ELTA.LT
Situaciją tarnyba pradėjo aiškintis gavusi judėjimo negalią turinčio vyro skundą. Pastarasis nurodė, kad rezervuodamas staliuką šiame vyno bare pasiteiravo, ar įėjimas į barą bei tualetas yra pritaikyti asmenims, judantiems vežimėliais.
Pasak jo, įstaigos atstovai nurodė, kad tokio tualeto nėra, o prie įėjimo laiptų gali pristatyti pandusą.
Tarnybai kreipusis į įstaigos atstovus, paaiškėjo, kad bare yra iš dalies pritaikytas tualetas, tiesa, jis įrengtas tarnybinėse patalpose. Visgi potencialiam klientui apie tai nebuvo pranešta.
„Toks informacijos pateikimas, esą baras neturi žmonėms su negalia pritaikytos infrastruktūros, galėjo leisti manyti, jog įstaigos aplinka nėra prieinama, o tai savo ruožtu gali būti vertinama kaip netiesioginė diskriminacija negalios pagrindu“, – pranešime teigė tarnybos Teisės grupės vadovė Audronė Daukšaitė-Timpė.
Tarnyba įspėjo įstaigą dėl Lygių galimybių įstatymo pažeidimo, jai rekomenduota užbaigti tualeto pritaikymą, įrengti nuolatinį įvažiavimą vežimėliais, o apie turimas techninės pagalbos priemonės klientus ir klientes informuoti viešai.