Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Dainiaus Labučio (ELTA) nuotr.
Etaplius.LTŠaltinis: ELTA
„Vis daugiau gyventojų naudojasi elektroninėmis „Sodros“ paslaugomis arba rūpimus klausimus sprendžia paskambinę į „Sodros“ skambučių centrą“, – pasakojo Fondo valdybos Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
„Stebėdami mažėjančius besilankančiųjų srautus nusprendėme sutelkti klientų aptarnavimą vienoje Kauno vietoje, A. Mickevičiaus gatvėje“, – nurodė E. Mikutis.
Išplatintame „Sodros“ pranešime primenama, kad pirmenybė teikiama iš anksto užsiregistravusiems klientams, o užsiregistruoti vizitui galima „Sodros“ interneto svetainėje arba telefonu.