Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
„Sodra". Dainiaus Labučio (ELTA) nuotr.
EtapliusŠaltinis: ELTA
„Vis daugiau gyventojų naudojasi elektroninėmis „Sodros“ paslaugomis arba rūpimus klausimus sprendžia paskambinę į „Sodros“ skambučių centrą. Stebėdami mažėjančius besilankančiųjų srautus, nusprendėme sutelkti klientų aptarnavimą Vilniuje, atnaujintame klientų priimamajame Laisvės pr. 28. Centralizuotas klientų aptarnavimas leidžia efektyviau planuoti darbo procesus, greičiau ir patogiau suteikti paslaugas“, – Eltai perduotame komentare teigė „Sodros“ atstovė M. Kozič.
Pasak jos, šis atnaujintas klientų aptarnavimo skyrius yra geriau pritaikytas žmonėms su negalia.
M. Kozič aiškino, kad Naujojoje Vilnioje, adresu Pramonės g. 99, toliau veiks „Sodros“ klientų aptarnavimo skyrius, kuris, jos teigimu, patogesnis atokesnių Vilniaus rajonų bei aplinkinių vietovių gyventojams.
Į klientų aptarnavimo skyrius atvykti gyvai norintys gyventojai skatinami užsiregistruoti iš anksto, o visas „Sodros“ paslaugas taip pat gali gauti prisijungę prie asmeninės paskyros. Čia galima pateikti prašymus visoms išmokoms, kompensacijoms ir pensijai gauti, rasti informaciją apie įmokų mokėjimą ir kitus asmeninius duomenis.