Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS nuotr.
Etaplius.lt BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Artimiausiu laiku bus suburta tarpinstitucinė grupė, kuri sukvies atsakingas įstaigas ir kartu su mokyklų vadovais peržiūrės privalomų mokykloms pildyti dokumentų sąrašą, pateiks siūlymus dėl biurokratinės naštos mažinimo. Taip nuspręsta šiandien vykusiame Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos inicijuotame pasitarime su mokyklų vadovais, pasirašiusiais kreipimąsi dėl biurokratijos švietimo įstaigose.
Mokyklų vadovai pabrėžė, kad dauguma reikalavimų dėl įvairios dokumentacijos pildymo kyla ne iš Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos: jos prašo būtent tarpininkavimo kalbantis su kitomis institucijomis – ministerijomis, savivaldybėmis – ir ieškant sprendimų, kaip sumažinti ar kitaip spręsti su ugdymu nesusijusių administravimo darbų švietimo įstaigose klausimą.
„Ministerija reguliariai peržiūri savo dokumentacijos sąrašą, jį mažina. Ministerijos bei švietimo statistika besirūpinančios Nacionalinės švietimo agentūros pozicija ta, kad kuo daugiau duomenų būti atviri, kad nereikėtų klausinėti mokyklų nei savivaldybei, nei kitoms įstaigoms, kad visi galėtų laisvai prieiti ir jais naudotis. Tačiau norime padėti mokyklų administracijoms spręsti įsisenėjusią problemą, prašysime kitų institucijų atsakingai įsivertinti įstatymus ir poįstatyminius teisės aktus, savo prašymus ar reikalavimus švietimo įstaigoms", - sakė švietimo, mokslo ir sporto viceministras Ramūnas Skaudžius.
Praėjusią savaitę Lietuvos švietimo įstaigų vadovų profesinės sąjungos, Lietuvos mokyklų vadovų asociacijos, Lietuvos gimnazijų asociacijos, Lietuvos progimnazijų asociacijos, Lietuvos pagrindinių mokyklų asociacijos, Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigų asociacijos ir Lietuvos švietimo pagalbos asociacijos vadovai kreipėsi į ministeriją ir kitas institucijas prašydami inicijuoti diskusiją ar kitus veiksmus dėl biurokratijos švietimo įstaigose.