Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Lengva lyg atostogų pradžia, gaivi lyg vandens purslai, veržli lyg vėjas, moderni ir techniškai patikima – tokia yra uostamiesčio bendrovė „Smiltynės perkėla“. Šiandien įmonė iš esmės keičia savo vizualinį veidą – atnaujina logotipą ir pristato naują šūkį – „Jungiame krantus!“.
„Ankstesnis bendrovės logotipas atrodė pasenęs, neturėjo išskirtinumo, nesuteikė emocijos. Kadangi daugeliui „Smiltynės perkėla“ keltai asocijuojasi su atostogų pradžia, naujojo logotipo sukūrimui panaudotas gerai visiems atpažįstamas laivo grindų raštas, kuris ir tapo pagrindiniu perkėlos simboliu“, – teigė prekinio ženklo koncepciją rengusios įmonės UAB „New agency“ atstovas Laimonas Trota.
„Bendrovės prekinio ženklo atnaujinimui jau buvo laikas – senasis nesikeitė daugiau nei 20 metų. Per tą laiką pasikeitė įmonės vertybės, pagrindiniai tikslai, atsivėrė platesnės veiklos, bendrovė tapo šiuolaikiškesne“, – dėstė idėjos iš esmės pakeisti bendrovės „Smiltynės perkėla“ vizualinį veidą autorius, pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovas Audrius Statkevičius.
Keičiasi ne tik bendrovės logotipas ir šūkis, bet ir komunikacijai su klientais naudojami šriftai, spalvos bei kiti grafiniai elementai: informaciniai stendai, skiriamieji ženklai, išorinė reklama ir kt. Taip pat keičiasi bendrovės svetainė – kliento emocijai sustiprinti pasitelktos fotografijos, žadinančios sentimentus, su atostogomis susijusius jausmus.
„Akivaizdu, po daugelio įgyvendintų projektų – Senosios perkėlos naujojo administracinio pastato atidarymo Šiauriniame rage, pristatyto reguliaraus maršruto į Nidą, mobilios programėlės Keltas.lt sukūrimo ir e.bilietas sistemos įdiegimo – mes tapome lengviau pasiekiami, labiau matomi. Esame draugiška, inovatyvi įmonė, planuojame iš esmės rekonstruoti Naujosios perkėlos teritoriją, todėl nebegalime likti su šiuolaikinių prekinio ženklo principų nebeatitinkančiu ir bendrovės vizijos ir misijos neatspindinčiu vizualiniu bendrovės veidu“, – sakė bendrovės generalinis direktorius Darius Butvydas.
Dalis pasikeitimų klientų laukia kitąmet, kai neatpažįstamai pasikeis bendrovės „Smiltynės perkėla“ keltai. Ant bortų atsiras piešiniai su plaukimu, sportu, atostogomis susijusiomis iliustracijomis.
„Keltas yra nuolat ant vandens judanti transporto priemonė. Tokiu būdu iliustracijos taps pseudo interaktyvios, tarsi jose vaizduojamas veiksmas iš tikrųjų vyksta plaukiant keltui. Piešiniai ypač įspūdingai atrodys apsupti nuo greičio susidariusių bangų arba prasilenkiant keltams“, – ateities planais dalinosi A. Statkevičius.