PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2020 m. Rugsėjo 30 d. 09:43

Skaitmeninės rinkodaros kompetencijų įrodymui – tarptautiniu mastu pripažįstamas LiMA sertifikavimas

Vilnius

Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt


147951

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kartu su Nyderlandų marketingo institutu (NIMA) ir toliau siekia gilinti Vakarų Europoje paplitusią marketingo specialistų ir vadovų sertifikavimo praktiką. Stiprinant rinkodaros profesiją šalyje ir atsižvelgiant į vyraujančias sektoriaus tendencijas, nuo šiol visi norintieji galės įgyti arba tobulinti turimas skaitmeninės rinkodaros kompetencijas. Kursų metu, vadovaujantis Nyderlandų marketingo instituto programa, teorinėmis ir praktinėmis žiniomis dalinsis didžiulę patirtį skaitmeninio marketingo sektoriuje sukaupę lektoriai, o sėkmingai išlaikius egzaminus, bus suteikiamas tarptautiniu mastu pripažįstamas skaitmeninio marketingo kvalifikacinis laipsnis.

Anot LiMA valdybos pirmininko Lino Šiautkulio, šie metai itin gerai atskleidė marketingo svarbą versle, nes vartotojų poreikiams karantino metu susiaurėjus iki gyvybiškai svarbių, įprasti verslo modeliai staiga nustojo veikti.

„Koronaviruso pandemija lėmė žaibišką visų įmanomų sričių skaitmenizaciją ir sukėlė rinkodaros departamentams didžiulį galvos skausmą, siekiant išlikti konkurencingais virtualioje erdvėje. Dėl to skaitmeninės rinkodaros kompetencijos tapo kritiškai reikalingos kiekvienam marketingo ekspertui, o jų taikymas – neatsiejama verslo dalimi“, – sako L. Šiautkulis.

linas-siautkulis.jpg

Kursų išskirtinumas – praktinis įgytų žinių taikymas

Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė ir Europos marketingo konfederacijos (EMC) valdybos narė pasakoja, kad jau penkerius metus LiMA organizuojami kursai kasmet sulaukia didžiulio susidomėjimo, o atsižvelgus į vis augančią skaitmeninės rinkodaros svarbą, buvo nuspręsta praplėsti jų spektrą.

„LiMA DIGITAL kvalifikaciniai skaitmeninio marketingo specialisto kursai, kuriuos organizuoja LiMA, EduMint mokymų namai ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, išsiskiria savo praktiškumu. Jų programa yra sudaryta ne tik iš teorinių paskaitų su praktinėmis užduotimis – kursų dalyviai ruoš individualias užduotis, spręsdami realius savo darboviečių atvejus“, – teigia A. Palaimaitė.

Ji priduria, kad šiemet, siekiant užtikrinti kursų dalyvių saugumą, visose sertifikavimo programose bus suteikiama galimybė mokytis gyvai arba nuotoliniu būdu.

alvyde-palaimaite.jpg

Atvers skaitmeninės rinkodaros srities duris

LiMA DIGITAL kursų programos vadovo ir lektoriaus, mokymų namų „Edumint“ bendraįkūrėjo Domanto Širvinsko teigimu, šis kursas yra skirtas įgauti esmines žinias ir gebėjimus, reikalingus dirbti skaitmeninės rinkodaros industrijoje.

„Kurdami programą įtraukėme svarbiausius ir aktualiausius įgūdžius, kuriuos privalo turėti kiekvienas skaitmeninio marketingo specialistas. Sėkmingai baigę kursus dalyviai mokės ne tik gebės kurti vaizdinį bei tekstinį turinį, bet ir dirbti su socialiniais tinklais, paieškos varikliais ar naujienlaiškiais. Turėdami šį kompetencijų rinkinį ir galintys tai įrodyti tarptautiniu sertifikatu, kursų alumnai gebės tvirtai žengti pirmuosius žingsnius rinkodaros srityje, plėsti atsakomybių spektrą ir užtikrintai kilti karjeros laiptais“, – tvirtina D. Širvinskas.

domantas-sirvinskas.jpg

Pripažinimas tarptautiniu mastu

Martin Huisman, NIMA valdybos pirmininkas ir EMC valdybos narys pažymi, kad LiMA naudojamas sertifikavimo modelis Nyderlanduose taikomas jau daugiau nei 50 metų, o kursų pabaigoje dalyviams įteikiami diplomai – reikšmingą įtaką rinkodaros sektoriuje turintis rodiklis.

„Džiaugiamės galėdami jau penktus metus kartu su LiMA kelti šalies rinkodaros specialistų kompetencijas – iki šiol dirbome su LiMA A ir B kursais skirtiems marketingo specialistams ir vadovams. Tikimės, kad ilgametė NIMA patirtis organizuojant skaitmeninės rinkodaros kursus prisidės prie dar spartesnio marketingo ekspertų auginimo Lietuvoje ir Europoje“, – sako M. Huisman.

LiMA DIGITAL kursus pabaigusiam dalyviui bus suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje, ir 3 diplomai: LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto diplomas, tarptautiniu mastu pripažįstami NIMA DIGITAL diplomas ir EMC sertifikatas.

Daugiau informacijos apie tarptautinį LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo sertifikavimą rasite čia: http://lima.lt/lt/sertifikavimas/digital.html

 

martin-huisman.jpg