Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
„Didesni civilinio ir karinio pobūdžio krovinių pakrovimo bei iškrovimo pajėgumai Kauno Palemono geležinkelio stotyje prisidės ne tik užtikrinant karinio mobilumo krovos poreikius, tačiau kartu sudarys galimybę aikštelę pritaikyti birių krovinių krovai 1435 mm vėžėje ir sukurs papildomą naudą šalies verslo atstovams“, – pranešime teigė laikinai einanti „LTG Infra“ generalinės direktorės pareigas Rūta Jakubauskienė.
Jos teigimu, Kaunas šiuo metu yra tolimiausias (šiauriausias) Lietuvos taškas, prijungtas prie europinės vėžės geležinkelio. Šiaurės jūros–Baltijos koridoriumi gabenami kroviniai apima ir NATO šalių karinius, gyvybiškai svarbius krovinius bendram NATO pajėgų saugumui ir mokymams.
Todėl, įrengus dvigubos paskirties karinės ir civilinės krovos aikštelę Palemone bei išplėtus krovos aikštelės prieigose esančio Palemono kelyno pajėgumus, įrengus tris papildomus geležinkelio kelius bei pailginus esamus 1435 mm kelius, riedmenys krovos aikštelę galės pasiekti ir standartine, ir plačiąja vėže.
Kaip informuoja „LTG Infra“, karinės ir civilinės krovos aikštelę Palemone suprojektuos bendrovė „SRP projektas“. Su įmone pasirašyta sutartis, kurios vertė – 968,5 tūkst. eurų. Pagal sutartį numatoma suprojektuoti dvigubos paskirties karinės / civilinės krovos aikštelės dangos apie (25 000 m²) bei geležinkelių kelių statybą, rekonstravimą ir įrengimą aikštelėje.
Tuo metu 1435 vėžės kelio ilginimo projektavimo darbus atliks įmonė „Kelprojektas“. Projekto vertė siekia 869 tūkst. eurų.
Projektus parengti numatoma kitų metų ketvirtąjį ketvirtį.