Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Unsplash.com nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Ūla Klimaševska
Anot įstatymo iniciatorių, siūlymais siekiama mažinti šešėlį keleivių vežimo lengvaisiais automobiliais paslaugų sektoriuje.
Už šias Susisiekimo ministerijos teikiamas Kelių transporto kodekso įstatymų pataisas po svarstymo antradienį balsavo 101 parlamentaras, susilaikė 11 Seimo narių, balsavusių prieš nebuvo.
Anot Susisiekimo ministerijos, dabartinė tvarka leidžia keleivius Lietuvoje vežti taksi įmonėms, kurios nėra registruotos ES arba EEE valstybėse. Pasak ministerijos, šiuo metu reikalavimas gauti leidimą taikomas tik vairuotojams, dirbantiems pagal individualią veiklą.
Naujasis reglamentavimas šią tvarką pakeistų ir įpareigotų juridinius asmenis, norinčius gauti leidimą Lietuvoje teikti taksi paslaugas, būti registruotiems ES ir EEE šalyse. Tokia tvarka, pasak ministerijos, padėtų užtikrinti teisingą informacijos pateikimą bei mokesčių sumokėjimą.
Kaip teigiama, gavusi informacijos apie pažeidimus Transporto saugos administracija (TSA) būtų įpareigota sustabdyti taksi įmonių leidimų galiojimą.
Pasak įstatymo iniciatorių, siūlymais siekiama mažinti šešėlį keleivių vežimo lengvaisiais automobiliais paslaugų sektoriuje.
Konservatoriaus Jurgio Razmos teigimu, šie pakeitimai įneš daugiau aiškumo į taksi ir pavėžėjų rinką.
„Manau, labai svarbus reikalavimas, kad pavėžėjai turėtų ES ar NATO šalyje, taip pat Ukrainoje išduotą vairuotojo pažymėjimą. Su (...) iš trečiųjų šalių gautais vairuotojo pažymėjimais negalės vykdyti veiklos. Atsiranda nepriekaištingos reputacijos reikalavimas, taip pat draudimas tą patį automobilį naudoti ir taksi, ir pavėžėjų veiklai, taip pat sugriežtinimai dėl mokesčių mokėjimo“, – Seimo plenarinių posėdžių salėje antradienį akcentavo J. Razma