Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Registrų centro nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius teigia, kad įmonė pastaruosius keletą metų kryptingai siekė, kad būtų užtikrinamas lengvesnis ir patogesnis klientų apsilankymas Registrų centre. Atsižvelgus į gyventojų ir verslo klientų poreikius, centre buvo įdiegta efektyvi eilių valdymo sistema, pradėjo veikti išankstinė vizito rezervacijos sistema, pakoreguoti padalinių darbo laikai.
„Registrų centre vadovaujamės principu, kad į bet kurį klientų aptarnavimo padalinį atvykęs klientas jaustųsi patogiai, paslaugas gautų prie vieno langelio ir išvyktų gavęs visas norimas paslaugas bei turėdamas atsakymus į visus jam rūpimus klausimus. Taip pat siekiame, kad klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi saugiai ir patogiai. Būtent šiuos tikslus ir padės pasiekti atnaujintas Šiaulių padalinys“, – teigiė Registrų centro vadovas S. Urbanavičius.
ELTA