Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Etaplius.ltŠaltinis: Pranešimas spaudai
Antroji A. Kuezados kadencija prasidės balandžio 19 dieną ir truks penkerius metus. Pasak oro uosto direktorės, akcininko įvertinimas ir parodytas pasitikėjimas skatina tęsti pradėtus darbus su naujomis jėgomis.
„Į Šiaulių oro uostą atėjau nepaprastu metu, o dar daugiau iššūkių pridėjo koronaviruso pandemija. Ją pavyko išnaudoti kaip galimybę pradėti traukti oro uostą iš finansinės duobės, pavertus jį orlaivių parkavimo aikštele. Sėkmingai pritraukėme naujų investuotojų, oro uostas po ilgo laikotarpio ėmė uždirbti pelno. Suprantu, kad man parodytas pasitikėjimas reiškia tolesnių tikslų siekimą: naujo terminalo įrengimą ir sklandų veiklos perkėlimą į jį. Taip pat turime įgyvendinti krovininio oro uosto strategiją, sukurdami tam būtiną infrastruktūrą“, – sako A. Kuezada.
Pirmoji A. Kuezados vadovavimo Šiaulių oro uostui kadencija prasidėjo 2018 metais.
Ilgiausią Baltijos šalyse orlaivių kilimo bei tūpimo taką turintis tarptautinis Šiaulių oro uostas pernai, neaudituotais duomenimis, uždirbo 131,6 tūkst. eurų grynojo pelno, arba 2,6 karto daugiau nei prieš metus. Palyginamuoju laikotarpiu jo pajamos išaugo 62 proc. iki 763,8 tūkst. eurų.
Šiaulių oro uostu besinaudojantys kariškiai nusprendė susigrąžinti pastatą – keleivių terminalą – pietinėje oro uosto dalyje. Dabartinių patalpų su Krašto apsaugos ministerija (KAM) panaudos sutartis nustos galioti 2025 m. kovo 4 dieną, todėl visos civilinės aviacijos paslaugos iki to laiko bus perkeltos į šiaurinę aerodromo dalį, kur planuojama statyti naują terminalą.
Tarptautinėse aviacijos sistemose EYSA/SQQ šaukiniu atpažįstamas Tarptautinis Šiaulių oro uostas atitinka Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) ir Europos aviacijos saugumo agentūros (EASA) reikalavimus.