Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
EILĖ. Sekmadienį iš Smiltynės į Klaipėdą perkelta 3 170 automobilių. Eilėje reikėjo laukti apie dvi valandas.
Reporteris LinaŠaltinis: Etaplius.lt
Laikinasis bendrovės „Smiltynės perkėla“ vadovas Mindaugas Čiakas mano, kad Lietuvoje gyvenimas tikrai gerėja, nes tiek daug jos gyventojų su automobiliais per Kuršių marias ankstesniais metais nesikeldavo. Beje, praėjusį sekmadienį bendrovės keltais kėlėsi daugiau kaip 32 tūkst. žmonių.
M. Čiakas informavo, kad praėjusį sekmadienį į abi puses bendrovės keltais perkeltos 5 tūkst. 564 autotransporto priemonės. Iš Klaipėdos į Smiltynę - 2 tūkst. 394 automobiliai, iš Smiltynės į Klaipėdą - 3 tūkst. 170. Tai per vieną dieną perkeltų automobilių rekordas.
Šį kartą buvo didžiulis ir besikeliančių per marias žmonių srautas. Rugpjūčio 18 d. Naujojoje perkėloje į Smiltynę perkelta 7 tūkst. žmonių, o iš Smiltynės į Klaipėdą - daugiau kaip 11 tūkst., Senojoje perkėloje - į Smiltynę perkelta 7,5 tūkst., o iš Smiltynės 7 tūkst. žmonių.
Pikas Neringos pusėje rugpjūčio 18 d. prasidėjo 11-12 val. ir didesnis automobilių srautas laikėsi iki pat 23.30 val. Automobilių eilė buvo nusidriekusi iki pat Klaipėdos miesto ženklo. Joje stovėti teko maždaug dvi valandas. Anoje pusėje pirmą kartą dirbo net keturi bendrovės eismo reguliuotojai.
Pasak M. Čiako, sekmadienį telefoninių skambučių sulaukta daug, bet nebuvo nė vieno pikto. Skambinusieji teiravosi, kokia eilė, kiek reikia stovėti.
„Mes pasitikome tą srautą ir nė vienas neliko nakvoti Smiltynėje. Sekmadienis mums buvo sunkiausia metų darbo diena. Džiugu, kad žmonės buvo labai geranoriški, tvarkingai stojosi į eilę, nebuvo jokių incidentų„, - sakė M. Čiakas.
Intensyvus judėjimas perkėloje vyko visas keturias dienas: rugpjūčio 15 d. į Smiltynę perkelta 2 700 transporto priemonių, 16 d. - 2 200, 17 d. - 2 000, 18 d. - 2 400.
Vakar „Smiltynės perkėlos“ terminalas bent jau pirmoje dienos pusėje buvo pustuštis, pagal grafiką dirbo visi trys keltai, bet plaukė irgi pustuščiai, Smiltynėje buvo tik vienas eismo reguliuotojas. Po pietų tikėtasi šiek tiek didesnio srauto, nes manoma, kad Neringoje dar liko poilsiautojų, kurie išsigando eilių sekmadienį.
Keltininkai šiemet tokio didelio poilsiautojų antplūdžio daugiau nebesitiki. Gal kiek sunkesnis bus ateinantis savaitgalis, nes paskutinį mėnesio sekmadienį Lietuvos jūrų muziejuje galima lankytis nemokamai.
Dabar dideliam antplūdžiui reikės ruoštis tik kitais metais. Tikėtina, kad 2021-aisiais „Smiltynės perkėla“ jau turės naujuosius keltus, tad pralaidumas bus kur kas geresnis.
Paklaustas, ar dėl naujo kelto nepabrangs automobilio perkėlimo bilietas, kuris dabar kainuoja 6 eurus į vieną pusę, M. Čiakas atsakė: „Esame preliminariai apskaičiavę, jeigu keltas kainuotų 20 mln. eurų, tai bilietas pabrangtų galbūt dviem eurais. Manau, kad žmonės didelio skirtumo nepajus“.
Nors keleivių ir automobilių srautai dabar pradės mažėti, Naujojoje perkėloje dirbs visi trys keltai dar ir rugsėjį iki spalio. „Esant ekstremaliai situacijai, mes visada galime iškviesti įgulą iš namų ir per dvi valandas paleisti trečią keltą, - sakė M. Čiakas.