Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Policija / Alfa.lt
Dominykas DatkūnasŠaltinis: ELTA
Už pagrindinio Kelių ir lydinčiojo Saugaus eismo automobilių keliais įstatymų pakeitimų projektą priėmimo stadijoje balsavo 71 Seimo narys, susilakė 3, prieš nebalsavo nei vienas parlamentaras.
Iki šiol galiojęs teisinis reguliavimas įpareigojo policiją skirti resursus krovinių lydėjimui. Priėmus įstatymines pataisas numatoma, kad likus bent 3 darbo dienoms iki didžiagabaričių transporto priemonių, kurių plotis didesnis kaip 4,5 m ar ilgis didesnis kaip 30 m, savininkai turės apie tai informuoti policiją.
Taip, kaip mano projekto iniciatoriai, policija bus informuojama apie vežamus didelių gabaritų krovinius ir galės įvertinti ar norint užtikrinti eismo saugumą juos gabenančioms transporto priemonėms skirti palydą.
Projekto aiškinamajame rašte teigiama, kad 2023 metais policijos pareigūnai lydėjo 538 didžiagabarites transporto priemones. Šias transporto priemones lydėjo 827 pareigūnai, kurie kelyje praleido 3,4 tūkst. val. ir policijos transporto priemonėmis nuvažiavo 166 tūkst. km. Policijos išlaidos šiai funkcijai vykdyti sudarė 160 tūkst. eurų.
Projekto autoriai tikisi, kad įsigaliojus naujai tvarkai, policija galės skirti daugiau pajėgų eismo kontrolei. Prognozuojama, kad palengvės našta ir verslo subjektams, kadangi krovinių pervežimo organizavimas bus paprastesnis ir greitesnis.