Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Sniegė BalčiūnaitėŠaltinis: BNS
Seimas antradienį po svarstymo pritarė liberalesniems Alternatyviųjų degalų įstatymo pakeitimams, kuriuos pateikė Laisvės frakcijos narys Kasparas Adomaitis ir konservatorius Sergėjus Jovaiša: už balsavo 105 Seimo nariai, prieš buvo du, o susilaikė penki.
Siūloma įpareigoti tokias zonas nustatyti iki 2024 metų, o įrengti iki 2025-ųjų ir tik kurortuose arba miestuose su daugiau nei 50 tūkst. gyventojų. Tai reiškia, kad šios zonos turėtų būti nustatytos Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir galbūt Alytuje bei Birštone, Druskininkuose, Neringoje ir Palangoje.
Taip pat siūloma įpareigoti mažos taršos zonas nustatyti kurortinėse teritorijose, kurių Lietuvoje yra penkios: Anykščiai, Trakai, Zarasai, Ignalinos rajono Strigailiškio ir Palūšės gyvenvietės bei Kauno rajono Kulautuva, Kačerginė ir dalis Zapyškio.
Seimas buvo įpareigojęs savivaldybes nuo 2023-iųjų nustatyti mažos taršos transporto zonas, tačiau, Susisiekimo ministerijos duomenimis, kol kas jas įrengė tik Kupiškis ir Panevėžio miestas.