Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Lazdijų rajono savivaldybės administracija klientus pasitinka atsinaujinusi: dėl nuolat didėjančios COVID-19 grėsmės, pertvarkytas ir saugesniam aptarnavimui pritaikytas vieno langelio kabinetas.
Jame, kaip ir iki pertvarkos, rajono gyventojai galės pateikti savo prašymus ar kitus dokumentus, gauti reikalingą informaciją ar konsultacijas rūpimais klausimais.
Lazdijų rajono savivaldybės administracijos direktorės Ilonos Šaparauskienės teigimu, vieno langelio kabinetas yra įsteigtas pirmajame savivaldybės administracijos pastato aukšte ir skirtas tam, kad į savivaldybės administraciją atvykusiems gyventojams nereikėtų lipti laiptais į trečią ar ketvirtą aukštą ir klaidžioti savivaldybės pastato koridoriais ieškant specialistų atsakymų į rūpimus klausimus. Prie įėjimo esančiame vieno langelio kabinete dirbančios specialistės priima prašymus, suteikia reikalingą informaciją, prireikus – pakviečia savivaldybės administracijos darbuotoją arba nurodo, kur asmuo turėtų kreiptis.
„Dauguma mūsų klientų – vyresnio amžiaus žmonės. Galvodami apie patogumą, ne tik įsteigėme gyventojų aptarnavimo kabinetą pirmajame aukšte, bet ir išnaudojame turimas informacinių technologijų sistemas“, – sako administracijos direktorė Ilona Šaparauskienė.
Ji kviečia visus, atvykstančius į savivaldybės administraciją tvarkyti reikalų, pirmiausia kreiptis į vieno langelio specialistes, kurios atsakys į klausimus dėl socialinių išmokų arba paaiškins, kokių dokumentų reikia ir kur būtina kreiptis, sprendžiant vieną ar kitą problemą.