Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris AgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Premjeras Saulius Skvernelis sako, kad Susisiekimo ministerijos atlikto „Lietuvos geležinkelių“ įgyvendinamo elektrifikavimo projekto audito išvados turi būti viešos.
„Šita ataskaita, jinai turi būti prieinama ir Seimo nariams, ir visuomenei. (...) Tai yra pats didžiausias viešųjų pirkimų sandoris, kuris buvo padarytas praeitais metais“, – ketvirtadienį Seime pareiškė S. Skvernelis, atsakydamas į Aplinkos apsaugos komiteto nario Artūro Skardžiaus klausimą, kada bus gauta išviešinta audito ataskaita.
Premjeras sako, kad konfidencialumo žymą, kuri neleidžia viešinti ataskaitos, reikia nuimti.
„Nežinia dėl ko atsiradusią konfidencialumo žymą nuimti, jeigu yra kažkokios detalės, faktai ar pavadinimai, kurie gali kenkti komerciniams interesams, juos galime iš tikrųjų uždengti“, – teigė premjeras.
Anksčiau premjeras yra pripažinęs, kad ruožo Kaišiadorys-Klaipėda ir Vilniaus mazgo elektrifikavimo projektas buvo vilkinamas, daromas spaudimas, kad laiku nepasirašius sutarties su konkurso laimėtojais ispanais kiltų didelė grėsmė prarasti europinį finansavimą.
Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius audito medžiagą praėjusią savaitę perdavė prokuratūrai. Ministras yra sakęs, kad keli geležinkelių ruožai į vieną projektą buvo apjungti nepagrįstai, tai jį prailgino ir išaugino jo kainą.
„Lietuvos geležinkeliai“ pernai gruodį pasirašė 363 mln. eurų vertės sutartį su konkursą laimėjusia Ispanijos infrastruktūros statybos grupės „Elecnor“ ir inžinerijos įmonės „Instalaciones Inabensa“ konsorciumu „Inabelec“.
„Lietuvos geležinkeliai“ sako, kad elektrifikavimo darbai buvo įsigyti 20 proc. pigiau, sprendimas apjungti visus ruožus į vieną projektą buvo teisingas.
BNS