Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Rusija / Pexels
Živilė AleškaitienėŠaltinis: ELTA
Oro bendrovės „Angara Airlines“ propelerinis lėktuvas „Antonov-24“ skrido iš Blagoveščensko miesto į Tyndą, kai apie 13.00 val. vietos laiku (4.00 val. Grinvičo laiku) dingo iš radarų.
Vėliau gelbėtojų sraigtasparnis pastebėjo degantį lėktuvo fiuzeliažą ant miškingo kalno šlaito maždaug už 16 km nuo Tyndos.
Rusijos tyrėjų paskelbtuose vaizdo įrašuose matyti, kaip nuo lėktuvo nuolaužų tankioje miškingoje vietovėje kyla dūmų kamuoliai.
Gelbėtojai, buvę sraigtasparnyje, nepastebėjo jokių išgyvenusiųjų pėdsakų, sakė vietos gelbėtojai, o Amūro regiono civilinės gynybos agentūra pranešė, kad į įvykio vietą siunčia antžeminę komandą.
„Šiuo metu išsiųsti 25 žmonės ir penki įrangos vienetai, o keturi orlaiviai su įgulomis yra parengtyje“, – teigė agentūra.
Dėl miškingo reljefo sunku patekti į įvykio vietą, valstybinei naujienų agentūrai TASS sakė vienas gelbėtojas. „Pagrindinės paieškos operacijos vykdomos iš oro“, – sakė jis.
Nedidelė regioninė oro vežėja „Angara Airlines“, įsikūrusi Rusijos Irkutsko mieste, kol kas nepateikė jokių viešų komentarų.
Bandė leistis „iš antro karto“
Pasak regiono gubernatoriaus Vasilijaus Orlovo, lėktuve buvo 43 keleiviai ir šeši įgulos nariai, o tarp keleivių buvo penki vaikai.
Rusijos valstybinė naujienų agentūra TASS, remdamasi gelbėjimo tarnybomis, teigė, kad lėktuve buvo 40 keleivių ir šeši įgulos nariai.
Lėktuvas sudužo bandydamas iš antro karto nusileisti į Tyndos oro uostą, pranešė Rusijos Tolimųjų Rytų transporto prokuratūra.
„Artėdamas prie Tyndos oro uosto lėktuvas apsuko ratą antram nusileidimui, po kurio buvo prarastas ryšys“, – teigė ji, pridurdama, kad įvykio aplinkybės tiriamos.
Ji nepateikė jokių tiesioginių komentarų apie tai, kas sukėlė avariją.
TASS pranešė, kad lėktuvas buvo pagamintas beveik prieš 50 metų. „2021 metais orlaivio tinkamumo skraidyti pažymėjimas buvo pratęstas iki 2036-ųjų“, – pranešė naujienų agentūra, remdamasi šaltiniu aviacijos tarnybose.
Agentūrai AFP negalėjo iš karto patikrinti šios informacijos.
„An-24“ yra populiarus sovietų sukurtas propelerinis lėktuvas, pirmą kartą pradėtas naudoti 1959 m.
Pastaraisiais metais Rusija pradėjo keisti sovietinius lėktuvus moderniais reaktyviniais, tačiau senstantys lengvieji orlaiviai vis dar plačiai naudojami tolimuose regionuose, ir avarijos yra gana dažnos.