Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Antrą šių metų ketvirtį Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) interneto karštąja linija gavo 189 pranešimus apie neteisėtą ar žalingą turinį internete. Palyginti su praėjusių metų antru ketvirčiu (gauti 173 pranešimai), pranešimų padaugėjo 9 proc.
Tapkite mūsų draugu „Facebook“ ir sekite svarbiausias naujienas!
Interneto naudotojai siuntė pranešimus apie internete aptiktą informaciją, susijusią su rasinės ar tautinės nesantaikos kurstymu, pornografija, vaikų seksualiniu išnaudojimu, taip pat apie neleistiną asmeninės informacijos skelbimą.
Atlikus tyrimą 5 pranešimai persiųsti tolesniam tyrimui Policijos departamentui. Įtariamas neteisėtas turinys Lietuvos tarnybinėse stotyse - seksualinis vaikų išnaudojimas, pornografija, smurtas.
4 pranešimai persiųsti tolesniam tyrimui Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai. Įtariama neigiamą poveikį nepilnamečiams daranti informacija.
60 pranešimų apie vaikų seksualinio išnaudojimo vaizdus persiųsta kitų šalių karštosioms linijoms, tarptautinės interneto karštųjų linijų asociacijos INHOPE narėms.
8 pranešimai persiųsti kitų šalių interneto paslaugų teikėjams su NTD (angl. Notice and Take Down) žyma apie jų tinkluose esantį neteisėtą interneto turinį, siekiant kuo skubiau jį pašalinti.
Dėl kitų pranešimų nesiimta tolesnių veiksmų, kadangi juose buvo pranešta apie turinį, kuris nelaikytinas žalingu (darančiu neigiamą poveikį nepilnamečiams) ar neteisėtu pagal Lietuvos teisės aktus arba buvo paskelbtas užsienio šalių, kuriose toks turinys nėra laikomas neteisėtu, tarnybinėse stotyse.
RRT ragina interneto naudotojus interneto karštąja linija pranešti apie pastebėtą neteisėtą ar žalingą turinį, t. y. vaikų seksualinį išnaudojimą, pornografiją, rasinę ar tautinę nesantaiką kurstantį turinį, smurtą ar kitą neigiamą poveikį nepilnamečiams darančią informaciją.