PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Kultūra2018 m. Spalio 26 d. 14:36

Respublikiniame neįgaliųjų renginyje „Ir aš galiu“ visus vienijo šokis, teatras ir muzika

Tauragė

Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt


58038

Spalio 25 d. Tauragės kultūros centre įvyko respublikinis renginys-konkursas „Ir aš galiu“, kurio tikslas – vienyti socialinės globos namuose gyvenančių neįgaliųjų bendruomenę, skatinti neįgaliųjų saviraišką.

Renginio dalyvius pasveikino Tauragės rajono savivaldybės mero pavaduotoja Virginija Eičienė, administracijos direktoriaus pavaduotojas Vytautas Navickas, LR seimo narės Aušrinės Norkienės padėjėja Sandra Valinčienė, Tauragės regiono pertvarkos procesų ekspertė Marijona Janavičiene, Adakavo Šv. Jono Krikštytojo parapijos kunigas, rajono tarybos nariai, bendruomenių atstovai, kiti svečiai.

Šventės metu Tauragės rajono savivaldybės mero pavaduotoja Virginija Eičienė už neįgaliųjų įtraukties į visuomenę organizavimą ir bendruomeniškumą Mero Sigito Mičiulio padėką įteikė Adakavo socialinių paslaugų namų direktorei Kristinai Anulienei.

Kaip teigė jau trečiąjį kartą šį renginį organizuojantys Adakavo socialinių paslaugų namų atstovai, ši graži šventė ne tik mažina negalią turinčių asmenų socialinę atskirtį, bet ir suteikia progą kiekvienam iš mūsų į negalią turintį žmogų pažvelgti iš gebėjimų ir galimybių perspektyvos.

Į renginį atvyko 18 kolektyvų iš įvairių Lietuvos miestų, kurie per meninės išraiškos priemones atskleidė negalią turinčio asmens gebėjimus. Renginio simboliu pasirinkta saulėgrąža, kuri simbolizuoja atgimimą ir šviesą.

Kolektyvų pasirodymus vertino trijų asmenų komisija. Prizines vietas užėmė: Strėvininkų socialinės globos namų kolektyvas (III vieta), Strėvininkų socialinės globos namų kolektyvas (II vieta) ir Lavėnų socialinės globos namų kolektyvas ( I vieta). Pagrindinio prizo laimėtojai – Adakavo socialinių paslaugų namų kolektyvas (kolektyvo vadovė Raminta Matulytė – Šilienė). Jiems atiteko pagrindinis prizas, kurį įsteigė renginio rėmėjai - UAB Dussmann Service.

Tauragės rajono savivaldybės inform.