Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS Fotobanko nuotr.
Ignas DobrovolskasŠaltinis: Etaplius.LT
„Nuo rugsėjo 1 d. startuoja pokyčiai, kurių metu pertvarkysime organizacinę struktūrą. Koncentruosimės pagrindine į klientų patirtis ir jų gerinimą. Iš šešių organizacinių mūsų padalinių, t. y. Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių ir Alytaus, planuojame, kad sutelksime dėmesį į keturis centrus – Rytų, Pietų, Vakarų ir Šiaurės“, – ketvirtadienį žurnalistams teigė V. Dominauskas.
„Numatytas pokytis tiesiogiai klientų nepalies, ir toliau vykdysime veiklą 39-iuose mūsų skyriuose, tačiau pokytis atsispindės geografiniame persigrupavime. Jis iš esmės bus nukreiptas į klientų patirties gerinimą, t. y. kuo geresnė patirtis, prieinamumas, paslaugų teikimas, tai yra pagrindinis mūsų pertvarkos akcentas“, – sakė jis.
V. Dominauskas akcentuoja, kad struktūriniais organizacijos pokyčiais siekiama užtikrinti vieningą paslaugų teikimo modelį, optimizuoti veiklos valdymą ir gerinti klientų aptarnavimą, ne tik fiziniuose kanaluose, bet ir visuose kanaluose, įskaitant elektroninius.
„Visuomenės lūkestis yra skaidriai mūsų veiklai ir nulinei tolerancijai. Todėl, čia dedame ypatingą akcentą ir tą esame numatę mūsų strategijoje, t. y. 4 metų strategijoje, kad nulinė tolerancija korupcijai būtų vienas pagrindinių mūsų įmonės uždavinių. Esame daug nuveikę per pastaruosius keletą metų šioje srityje, tačiau nesustojame ir ši sritis yra ir bus prioritetinė mūsų veikloje“, – tvirtino „Regitros vadovas“.
Galiausiai, jis išskyrė skaitmeninių kanalų paslaugų vystymą ir klientų prieinamumą juose.
„Pandeminis laikotarpis padarė ganėtinai reikšmingą įtaką į klientų kanalų rinkimosi būdą, mes matome ir šiuo metu augantį klientų pasirinkimą elektroninių paslaugų ir jų vystymas, prieinamumas, paslaugų perkėlimas į skaitmeninę erdvę, yra ir bus mūsų vienas iš prioritetų“, – sakė V. Dominauskas.
„Mūsų paslaugomis per metus naudojasi daugiau negu milijonas Lietuvos gyventojų, tad keliame sau uždavinį, kad taptume viena iš geriausiai klientus aptarnaujančių valstybės sektorius įmonių, tai yra uždavinys tiek man, tiek komandai. Esu tikras, kad tokia įmone ir tapsime“, – pažymėjo jis.
„Paslaugų kokybė ir jų prieinamumas, skaidrumas, skaitmenizacija, aukščiausi valdysenos, etikos ir socialinės atsakomybės standartai – tai pagrindiniai ministerijos lūkesčiai įmonei, jos vadovui ir naujajai valdybai. „Regitra“ turi atitikti visus didelėms įmonėms taikomus reikalavimus – būti pažangi ir skaidri, dirbti ne tik pelningai, bet ir būti patraukliu darbdaviu. Teigiami pokyčiai „Regitroje“ jau vyksta ir įmonė daro akivaizdžią pažangą nubrėžtomis kryptimis“, – teigia vidaus reikalų viceministrė Sigita Ščajevienė.
Tikima, kad atnaujinta „Regitros“ organizacijos struktūra atlieps vidaus reikalų ministerijos patvirtintą 2023-2026 metų įmonės veiklos strategiją – pagrindinį veiklos planavimo dokumentą, leis sėkmingai įgyvendinti iškeltus strateginius tikslus ir užtikrinti geriausias klientų patirtis visuose įmonės padaliniuose ir skaitmeniniuose kanaluose.