Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Mariaus Morkevičiaus (ELTA) nuotr.
Reporteris LinaŠaltinis: Etaplius.lt
Persitvarkantis Registrų centras, paslaugas ir toliau gyventojams teiks visose šiuo metu veikiančiose klientų aptarnavimo vietose - šiuo metu Lietuvoje jų yra 53.
Nepaisant šiuo metu vykstančių pokyčių įmonės organizacinėje struktūroje, visos Registrų centro paslaugos ir toliau bus teikiamos gyventojams prieinamu ir patogiu būdu. Taip, kaip įprasta.
Tačiau pokyčius klientai turėtų pajausti dėl sprendimų į aukštesnį lygmenį kilstelėti paslaugų kokybę, prieinamumą, klientų aptarnavimą. Registrų centro vidinėje struktūroje nuo 2019 m. kovo 1 dienos už tai atsakingi bus 3 regioniniai klientų aptarnavimo centrai: Vakarų, Vidurio ir Rytų Lietuvos.
Planuojama, kad šie pokyčiai leis ne tik sustiprinti klientų aptarnavimo ir paslaugų kokybės priežiūrą, bet ir įdiegti gyventojams ir verslui patogesnę kainodarą, pagerinti Registrų centre dirbančių darbuotojų darbo sąlygas.
Registrų centras šiuo metu paslaugas teikia Akmenės, Alytaus, Anykščių, Birštono, Biržų, Druskininkų, Elektrėnų, Ignalinos, Jonavos, Joniškio, Jurbarko, Gargždų, Kaišiadorių, Kalvarijos, Kauno, Kazlų Rūdos, Kėdainių, Kelmės, Klaipėdos, Kretingos, Kupiškio, Lazdijų, Marijampolės, Mažeikių, Molėtų, Pagėgių, Pakruojo, Palangos, Panevėžio, Pasvalio, Plungės, Prienų, Radviliškio, Raseinių, Rietavo, Rokiškio, Skuodo, Šakių, Šalčininkų, Šiaulių, Šilalės, Šilutės, Širvintų, Švenčionių, Tauragės, Telšių, Trakų, Ukmergės, Utenos, Varėnos, Vilkaviškio, Vilniaus, Visagino ir Zarasų gyventojams