Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS Fotobanko nuotr.
Etaplius.LTŠaltinis: BNS
„Pagal planą išvažiavo truputėlį vėliau, septintą, ir dabar sėkmingai važiuoja, sklandžiai važiuoja į gamyklą, kad apie devintą bus. (...) Dėl elektros atjungimų truputį koregavosi laikas (turėjo atvykti 8.45 val. – BNS)“, – BNS pirmadienio rytą sakė „Orlen Lietuvos“ atstovė Kristina Gendvilė.
„Čia planinis (oro linijų atjungimas – BNS), vakar vakare jau pavėlinom (išvykimą – BNS) ir nuo elektros atjungimo mažinama ir apkrova gamykloje, (...) ne kažkoks nesklandumas, bet suplanuota taip“, – teigė ji.
Anksčiau „Orlen Lietuva“ skelbė, jog krovinys į rekonstruojamą gamyklą bus atvežtas rugpjūčio 18 dieną, tačiau maksimalus terminas yra rugpjūčio 25-oji.
Reaktoriaus pervežimą Lietuvoje organizuojanti įmonė „Mammoet Baltic“ su Lietuvos automobilių kelių direkcija yra sutarusi, kad įrenginio gabenimo metu keliams padaryta žala bus atlyginta.
Italijoje pagamintas 100 metrų ilgio, 6,5 metro pločio ir 10 metrų aukščio reaktorius specialiu laivu į Klaipėdos uostą buvo atgabentas rugpjūčio 1-ąją ir iškrautas bendrovėje „Bega“, iš ten įrenginys išvežtas rugpjūčio 6-osios naktį. Kartu su jo pervežimui skirtomis specialiomis platformomis jis sveria apie 2,5 tūkst. tonų.
Reaktorius bus montuojamas „Orlen Lietuva“ gamyklos giluminio naftos perdirbimo įrenginyje. Bendrovės vadovas Michalas Rudnickis anksčiau teigė, kad įrenginys gamybą pavers efektyvesne ir leis ateityje dirbti pelningai, nepriklausomai nuo ekonominės situacijos pasaulyje.
Projekto generalinė rangovė yra Didžiosios Britanijos „Petrofac International“. Gamyklos modernizavimo vertė siekia apie 970 mln. eurų.