Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris AgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Sausio 25 d., antradienį, su oficialiu darbo vizitu į Raseinių specialiąją mokyklą atvyko švietimo, mokslo ir sporto ministrės Jurgitos Šiugždinienės patarėjas Ignas Gaižiūnas ir jo komanda. Svečius ugdymo įstaigoje pasitiko direktorė Sandra Maslauskienė, rajono Savivaldybės meras Andrius Bautronis, Švietimo ir sporto skyriaus vedėja Modesta Lukoševičienė ir vyriausioji specialistė Danutė Vizbarienė.
Vizito tikslas – aptarti specialiosios mokyklos ateities perspektyvas ir galimybę tapti vienu iš dešimties metodinių regioninių centrų šalyje.
Susitikimo pradžioje ministerijos atstovai buvo pakviesti apžiūrėti įstaigos patalpas ir turimą materialinę bazę, susipažinti su vykdomomis veiklomis. Specialiosios mokyklos direktorė Sandra Maslauskienė ir jos pavaduotoja Romutė Paulauskienė svečiams išsamiau papasakojo apie mokykloje teikiamas paslaugas, dalyvavimą projektinėse veiklose ir ateities planus. Pažymėta, kad švietimo įstaiga siekia plėsti veiklas – ruošiamasi lauko teritorijos pritaikymui įvairiems užsiėmimams vykdyti, taip pat didėja poreikis teikti konsultacijas ir padėti su specialiųjų poreikių vaikais dirbantiems mokytojams.
Ne kartą akcentuota, kad pagrindinės mokyklos stiprybės – materialinė bazė ir ilgametę patirtys turintys specialistai. Be viso to, įstaiga teikia ir apgyvendinimo paslaugas, todėl vaikai turi galimybę įgyti dar daugiau savarankiškumo įgūdžių, kuriuos gali panaudoti kasdieniame gyvenime.
Meras Andrius Bautronis pabrėžė, kad į rajoną atvykstantiems specialistams yra sudarytos sąlygos gauti iki 20 tūkst. eurų įsikūrimui ir kompensaciją už kelionės išlaidas. Jis aiškiai įvardijo, kad specialioji mokykla yra pasirengusi tapti metodiniu centru, plėsti veiklas ir priimti naujus specialistus.
Po apsilankymo ministerijos atstovai teigė įžvelgę potencialą Raseiniuose kurti metodinį centrą, juos ypatingai nustebino materialinės bazės išplėtojimas.
Lietuvoje planuojama įkurti 10 metodinių regioninių centrų, jie padėtų ir teiktų konsultacijas aplinkinių rajonų mokytojams, dirbantiems su specialiųjų poreikių vaikais. Sprendimus, kuriuose rajonuose bus įkurti tokie centrai, tikimasi priimti pavasarį.