PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Gatvė2017 m. Lapkričio 10 d. 15:52

Raseiniškiai važinės moderniais „Iveco“ autobusais

Kaunas

Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt


19874

UAB „Raseinių autobusų parkas“ pasipildė 4 naujais „Iveco Crossway“ autobusais. Trys jų turi 43 vietas, vienas – 53.


Foto galerija:

2-30699.jpg
1-30698.jpg

Kasmetis transporto priemonių atnaujinimas – būtinas visiems autobusų parkams, nes tai yra pagrindinė jų darbo priemonė. Autobusai sensta, didėja remonto ir laiko sąnaudos, brangsta detalės, o užtikrinti keleivių važiavimo patogumą, saugumą reikia visuomet tiek vietinio susisiekimo maršrutais, tiek užsakomaisiais reisais. Todėl šis sprendimas buvo priimtas.

„Autobusai pirkti už įmonės lėšas – pasirašytos 5 metų lizingo sutartys. Pradinei įmokai buvo gautas Savivaldybės garantas, kurio pagrindu suteiktas kreditas, o likusi suma bus mokama iš bendrovės lėšų. Naujoms transporto priemonėms išleista 779 578,70 EUR be PVM.

Autobusų kaina buvo galima mažinti perkant bazinės komplektacijos autobusus – be kondicionieriaus, be langų su paketais, be kėbulo izoliacijos, su paprastomis sėdynėmis ir panašiai. Tačiau visų šių pozicijų stygius iš karto atsiliepia kelionės kokybei“, – tvirtino UAB „Raseinių autobusų parkas“ direktorius Šarūnas Bartkus.

seniunu-sueiga-ekonomaizeris-ir-kt-182-30722.jpg

Iš esmės atnaujinę autobusų gamą, „Iveco“ atstovai investavo daug lėšų į naujausias technologijas. Tokiu būdu gimė aukščiausios kokybės gaminiai. Visų naujosios kartos autobusų bendra savybė – jie techniškai paprasti, lengvai prižiūrimi bei ekonomiški.

Gamintojai pagalvojo ir apie keleivių patogumą. Visuose autobusuose pagerinta izoliacija nuo triukšmo, kurio lygis sumažėjo perpus. Daug dėmesio skirta ir dizainui tobulinti, todėl šie autobusai yra gana patogūs ir keleiviams, ir vairuotojams. „Crossway“ montuojami „Cursor“ ir „Tector“ varikliai. Pavarų dėžės gali būti tiek automatinės, tiek mechaninės, ZF ar „Voith Diwa“. Autobusai – ekonomiški, jų techninė priežiūra ir eksploatacija – patogi.

„Perkant autobusus buvo numatyta didžioji ratų bazė, kuri šiuo metu yra pati patvariausia, atsižvelgiant į mūsų kelius ir nekelia didesnių problemų, palyginus lyginant su mažesne ratų baze. Turime sukaupę daug patirties, be abejo, pasikalbėjome ir su kitais autobusų parkais.

seniunu-sueiga-ekonomaizeris-ir-kt-101-30721.jpg

Įvairių komplektacijų „Iveco“ autobusus sėkmingai eksploatuoja Marijampolės, Kuršėnų, Tauragės, Jonavos autobusų parkai. Naujieji „Iveco Crossway“, kaip ir anksčiau pirkti nauji autobusai, važiuos vietinio susisiekimo, tarpmiestinio susisiekimo maršrutais ir užsakomaisiais reisais“, – pabrėžė Š.Bartkus.

Naujosios keleivinio transporto priemonės išriedės į joms priskirtus maršrutus, kai bus sutvarkyti visi reikalingi dokumentai, gautos licencijos, įrengti kasos aparatų laikikliai. Prie jų vairo sėdės didžiausią vairuotojo stažą turintys, užsitarnavę keleivių padėką ir kitomis geriausiomis savybėmis pasižymintys vairuotojai.

Pirmieji šiuos pirkinius išbandė iš Vilniaus juos parvairavę keturi įmonės vairuotojai. Visų jų nuomone, kelionė į Raseinius buvo puiki ir neužtruko. Vairuoti tokius autobusus – svajonė. Juose yra sukurtos labai patogios, jaukios darbo vietos vairuotojams – sėdynės, vairas ir kiti mechanizmai – lengvai ir paprastai reguliuojami pagal sėdinčiojo prie vairo norus. Viskas sukonstruota taip, kad būtų geras matomumas, palanki salono temperatūra, kad nesijaustų nuovargis.

seniunu-sueiga-ekonomaizeris-ir-kt-059-30720.jpg

Kas laukia senų autobusų, kuriuos neturkus pakeis naujieji? Įmonės vadovo teigimu, kai kurie senesni autobusai bus naudojami, kaip rezerviniai. Tai leis operatyviau reaguoti į atsiradusius gedimus bei užtikrinti sklandų ir kokybišką keleivių aptarnavimą.

„Autobusų atnaujinimas turi būti nuolatinis procesas, todėl ateityje planuojama pirkti ir kito tipo transporto priemonių. Dedame pastangų, kad tiek priemiesčio, tiek specialiųjų maršrutų autobusai būtų kuo geresnės būklės. Jei atsiranda galimybė pakeisti seną autobusą naujesniu, tai darome visada.

Mūsų pareiga – ieškoti galimybių, kad būtų sudarytos kuo geresnės sąlygos vežioti mūsų keleivius. Kiekvienas autobusų atnaujinimas yra naudingas mūsų gyventojams, nes jie yra pagrindiniai mūsų paslaugų naudotojai tiek reguliariuose maršrutuose, tiek užsakymuose. Netrukus jiems pasiūlysime žymiai geresnes keliavimo sąlygas, kurių negalėjome pasiūlyti ankstesniais metais.

Naujieji autobusai turi patogias sėdynes, kondicionierius, sustiprintą kėbulo izoliaciją nuo šalčio ir karščio... Be nuolatinio autobusų atnaujinimo tokį komfortą kelionėse būtų sudėtinga įgyvendinti“, – įsitikinęs Š.Bartkus.