Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Kelmės kraštą sudrebino „Rally Žemaitija“ važiavimai. Andriaus Lauciaus nuotr.
Ingrida SavickienėŠaltinis: Pranešimas spaudai
Jau ralio išvakarėse prasimankštinti į trumputį bandomąjį greičio ruožą susirinkę ralio meistrai patvirtino sugebantys važiuoti identišku tempu. V. Žala greitesni 2,6 km ilgio atkarpoje, tačiau pirmojo įskaitinio greičio ruožo finišą pirmasis pasiekė Vladas Jurkevičius su Aisvydu Paliukėnu. Pasirodo, Vaidotas padarė klaidą starte ir užgesino saviškės „Škoda Fabia RS Rally2“ variklį, todėl „prasileido“ beveik 5 sekundes. Nors tai suveikė kaip šaltas dušas, antrąjį greičio ruožą vis vien beveik 5 sekundėm laimėjo V. Jurkevičius. Trečią ir ketvirtą etapus Vaidotas išlošė, tačiau to nepakako, kad po regrupingo galėtų startuoti pirmoje pozicijoje – važiuoti švariu keliu ir išvengti dulkių spąstų.
„Ralį pradėjau dviem klaidom ir supratau, kad visus „saugiklius“ reikia lupti lauk. Kita vertus toks neįprastas spaudimas yra nauja patirtis, reiškianti įdomesnę kovą“, – atviravo V. Žala.
V. Jurkevičius savo ruožtu pasidžiaugė gera savijauta pirmoje ralio dalyje ir kokybišku ryšiu su į šturmano krėslą grįžusiu Aisvydu. Nors teigė neišvengę smulkių klaidų, visgi po pertraukos, skirtos vizitui į serviso zoną jie laimėjo 5-ąjį greičio ruožą ir iki beveik 6 sekundžių padidino persvarą. V. Žala pirmą kartą trapią persvarą įgijo tik septintajame greičio ruože. Ir tik pačioje paskutinėje atkarpoje Vaidoto persvara išaugo iki beveik 16 sekundžių.
Beje, paskutiniojo greičio egzamino metu V. Jurkevičius agresyviai atakuodamas netgi nuplėšė saviškės „Škoda Fabia Rally2 evo“ kairįjį sparną, tačiau pripažino, kad išplėštio pergalę būtų pavykę tik pagrindiniam oponentui padarius rimtą klaidą trasoje.
Ralio fanus džiugino ir šią dvikovą iš labai arti stebėjusio Giedrius Notkus su navigatorium Dalium Strižanu darbas. Jie visus kartus finišavęs ne žemiau ketvirtosios pozicijos ir galiausiai ralio lyderiams nusileidęs kiek daugiau nei 32 sekundėm.
Taip pat stabiliai greitai ir efektingai trasoje lėkė Deividas Gezevičius su Evaldu Kvederiu, Pauliaus Beniušio ir Kristupo Adinavičiaus, Justo Tamašausko ir Algirdo Pranckūno, Eugenijaus Sladkevičius ir Mariaus Kairio ekipažai, pirmoje ralio dalyje „sutilpę“ į tą pačią minutę. Itin daug dėmesio sulaukęs svečias iš JAV Markas Piatkowskis su šturmanu Andriu Malnieksu, sulig kiekvienu greičio ruožu jautėsi komfortiškiau, stabdė vėliau, tačiau palaikyti mūsiškių lyderių tempo nesugebėjo: antroje ralio pusėje jie atsiliko beveik 4 minutėm.
Nepaprastai atkakli kova vyko ir tarp viena ašimi varomus automobilius vairuojančių ekipažų. Markas Buteikis ir Titas Čapkauskas, laimėję keturis greičio ruožus vos 5 sekundėm pranoko Andrejaus Apočkino su Ana Šachsuvarova duetą, kuris geriausius rezultatus „atvežė“ po trijuose greičio ruožuose ir pirmąją vietą šioje kategorijoje užleido tik finišo tiesiojoje. Treti liko Irmantas Buivydas su broliu Edvinu laimėję du greičio ruožus.
Lenktynių finišo dėl technikos gedimų ir avarijų nepasiekė 20 ekipažų.