Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
LTG grupės nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: LTG grupė
Naujoji atkarpa sudarys papildomus 12,4 km. „LTG Infra“ generalinio direktoriaus Vyčio Žalimo teigimu, sėkmingai įgyvendinamas 2025 m. planas išplėsti projekto statybą.
„Iki metų pabaigos ketiname sudaryti sutartis ruožams nuo Kauno iki Panevėžio ir pradėti parengiamuosius darbus. Spartus infrastruktūros vystymas dabar yra vienas pagrindinių tiek LTG, tiek Lietuvos ir Europos Sąjungos prioritetų“, – pažymi V. Žalimas.
Dar 24,5 km rangos darbų pirkimą ruožui Berčiūnai–Joniškėlis ruošiamasi skelbti artimiausiu metu. Būsimai infrastruktūrai žengiant į Panevėžio rajoną, šią plėtrą sveikina Panevėžio rajono savivaldybės meras Antanas Pocius.
„Artėjantis statybos darbų įžengimas į Panevėžio rajoną – svarbus etapas įgyvendinant strateginį europinės reikšmės projektą. Esame pasirengę bendradarbiauti ir pagal savo galimybes padėti užtikrinti, kad greitojo geležinkelio statybos darbai vyktų sparčiai ir sėkmingai, nešdami siekiamą naudą“, – sako A. Pocius.
Kovą paskelbtas pagrindinės linijos statybos darbų viešasis pirkimas, skirtas sujungti statomą liniją Šveicarija–Žeimiai–Šėta–Ramygala su Kauno miestu.
Iki metų pabaigos planuojama įrengti 10 km dvikelį geležinkelio ruožą Šveicarija–Žeimiai – nutiesti bėgius.
„Rail Baltica“ – strateginis LTG grupės ir Europos Sąjungos bei didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto geležinkelis, sujungsiantis Lietuvą, Latviją ir Estiją su Vidurio bei Vakarų Europa, užtikrinsiantis regiono integraciją, civilinį ir karinį mobilumą.