Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Paulius PerminasŠaltinis: BNS
„Susisiekimo paslaugos“ praėjusią savaitę pranešė, kad sistemai pradėjus veikti, turimą bilietą – trumpalaikį, ilgalaikį ar esantį mobiliosiose programėlėse – reikės pažymėti, nepriklausomai nuo to, ar turimas bilietas yra aktyvuotas ar neaktyvuotas.
Įmonė naujosios sistemos poreikį aiškina poreikiais tiksliau planuoti autobusų, troleibusų maršrutus bei tvarkaraščius bei išvengti dabartinės sistemos gedimų ir sutrikimų.
R. Šimašius pastebėjo, jog šiuo metu veikianti sistema yra „lūžtanti bei nesaugi“, tačiau srautus reikėtų stebėti kitais būdais.
„Dabartinė sistema yra lūžtanti, nesaugi, ją reikia keisti, ir tas bus padaryta. Tačiau naujų prievolių keleiviams įvedinėti nėra jokio reikalo, ir todėl to nebus. Srautus galima matuoti kitais, šiuolaikiniais, keleivių neapkraunančiais būdais. Bus labai rimta kalba su pro šalį pridžiazavusia ir į melodiją net po pastabų nesugrįžtančia vadovybe“, – antradienį feisbuke rašė darbą baigiantis meras.
Su naujai išrinktu sostinės meru Valdu Benkunsku BNS kol kas susisiekti nepavyko.
Projektas vykdomas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą. Įrangos ir montavimo darbų kaina siekia per 4,5 mln. eurų, apie 3,7 mln. eurų iš jų yra finansuojami Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. Pasak „Susisiekimo paslaugų“, sistemos ir jos diegimo suma siekia 1,9 mln. eurų, bendra viso projekto vertė – virš 7 mln. eurų.
Anot įmonės, naujos sistemos diegimas vykdomas etapais: šiuo metu sistema programuojama. Balandžio mėnesį prasidės duomenų migracija, jos metu duomenys iš senosios sistemos persikels į naują ir toliau tęsis įrangos montavimo darbai.