Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Scanpix nuotr.
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius sako, kad šiuo metu iš visų Lietuvoje esančių elektromobilių maždaug pusė jų yra Vilniuje. Pasak jo, tai yra dėsninga, nes važiuoti didelius atstumus nėra taip patogu kaip mažesnius.
„Pusė elektromobilių yra Vilniuje, dar jeigu pridėjus Vilniaus apylinkes bei rajoną daugiau nei pusė. Kartu tai yra ir paskatų, kurias jau kelerius metus Vilnius teikia, pasekmė, nes tos A+ juostos daug kam yra didelis privalumas, kaip ir nemokamas automobilio statymas“, – trečiadienį viešosios elektromobilių įkrovimo infrastruktūros ir jos plėtros pristatymo metu teigė R. Šimašius.
Vilniaus meras tvirtina, kad mieste yra numatyti rodikliai ir planai, kada elektromobiliai nebeturės šiuo metu turimų lengvatų. Tačiau, anot jo, „meduolio“ principas vis tiek išliks, nes yra poreikis daryti taip, kad žmogui būtų patogiau turėti elektromobilį, o ne automobilį su vidaus degimo varikliu.
„Turime suvokti, kad kažkada tie privalumai išsisems ir baigsis, nes jeigu pusė automobilių būtų elektromobiliai, tai A+ juostos prarastų prasmę ir nemokamas automobilio statymas taptų mokamas, kaip ir visiems“, – sakė R. Šimašius.
„Džiaugiuosi, kad nebus nemokamų viešųjų stotelių, nes akivaizdu, kad verslui žymiai sunkiau priimti sprendimus investuoti, kai kažkas šalia gali pastatyti nemokamai“, – pridūrė jis.
ELTA