Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Pixabay.com nuotr.
Reporteris ViktorijaŠaltinis: Etaplius.lt
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis sako, kad Susisiekimo ministerijoje ir jai pavaldžiose įstaigose jau sumažėjo per 20 proc. darbuotojų. Pasak ministro, nereikėjo tiesiogiai atleidinėti žmonių, vyko natūrali darbuotojų kaita. Be to, sujungtos keturios institucijos, pavaldžios Susisiekimo ministerijai.
„Nesakyčiau, kad atleidžiame, (...) bet šių darbuotojų sumažėjimą dalinčiau į dvi dalis. Viena dalis, kai keturios organizacijos sujungtos į vieną. Tai, be abejo, natūralu, kad nemažai darbuotojų buvo atleista, nes administravimo ir kitos funkcijos buvo sujungtos į vieną. Ministerijoje per 20 proc. sumažėjo žmonių, bet nebuvo jokių specialių atleidimų. Vyko natūrali darbuotojų kaita, darbuotojai išeidavo į privačius sektorius tikriausiai dėl geresnio atlyginimo. Mes tiesiog nesamdėme naujų žmonių. Jeigu žmogus išeidavo, jo funkcijas perskirstydavom kitiems“, - trečiadienį “,Žinių radijui“ sakė R. Masiulis.
Vyriausybei patvirtinus didžiausią leistiną valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių šalies institucijose ir įstaigose, Susisiekimo ministerijoje ir jai pavaldžiose įstaigose pareigybių skaičius sumažės 197.
Siekiant sumažinti biudžetinių įstaigų skaičių, gerinti administracinių paslaugų prieinamumą ir kokybę praėjusių metų pabaigoje Valstybinė geležinkelio inspekcija (VGI), Valstybinė kelių transporto inspekcija (VKTI) ir Lietuvos saugios laivybos administracija (LSLA) buvo sujungtos į Lietuvos transporto saugos administraciją (LTSA). Iki šiol veikusios institucijos siekė to paties tikslo - saugos transporto srityje, jas sujungus, iš viso atsisakyta 123 administracinių etatų. Šis institucijų sujungimas kasmet ministerijai leidžia sutaupyti per 900 tūkst. Eur.
Optimizuojant biudžetinių įstaigų veiklą, siekiant racionaliau panaudoti materialinius, finansinius ir žmogiškuosius išteklius susisiekimo sektoriuje, nuo birželio 5 d. nebeliko Transporto investicijų direkcijos (TID). Šios įstaigos pagrindines funkcijas perėmė VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA), kuri tapo ES lėšų administravimo tarpinstituciniu kompetencijų centru.
Susisiekimo ministerija ir jai pavaldžios įstaigos, siekdamos didinti veiklos efektyvumą, mažinti sąnaudas bei užtikrinti darbo našumą, didelį dėmesį skiria procesų valdymo tobulinimui, organizacijai ir klientui vertės nekuriančių veiklų išgryninimui ir atsisakymui, veiklos procesų robotizavimui.
Paulina Levickytė (ELTA)