Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Plungės rajono savivaldybės nuotr.
EtapliusŠaltinis: Plungės rajono savivaldybė
Kas yra Plungės identitetas?
Naujasis Plungės krašto identitetas – tai kur kas daugiau nei tik logotipas. Jis apima tipografiją, spalvas, nuotraukas ir grafinius elementus, kurie atspindi skirtingas krašto veiklų sritis ir komunikacijos tikslus. Šie elementai padės išlaikyti vientisą įvaizdį ir komunikaciją bei sukurti ryšį su svarbiomis auditorijomis, stiprinant prekinio ženklo atpažįstamumą.
Kam skirtas įvaizdžio atnaujinimas?
Remiantis rinkos tyrimo rezultatais, išryškėjo svarbi mintis apie Plungės kraštą: „Žemaičiai nuo seno garsėjo savo užsispyrimu, atkaklumu ir autonomija.” Todėl identiteto atnaujinimas orientuotas į drąsius ir ryžtingus žmones, kokie ir yra Plungės krašto gyventojai. Siekiama pritraukti jaunus specialistus, skatinti naujų verslų kūrimą, nes tai garantuotų naujas darbo vietas, ir kurti stipraus miesto bei rajono įvaizdį, kuriame norėtųsi gyventi. Plungė kviečia atvykti ir kurti – tai miestas, kuris suteikia galimybes atkakliems žmonėms ir verslams įgyvendinti savo idėjas.
Naujasis įvaizdis kainavo 36 166 eurus. Kas gauta už šią investiciją?
Projektas turėjo kelis etapus ir buvo dirbama su dviem atskiromis agentūromis, kurios bendradarbiavo dėl bendro tikslo. Pirmasis etapas buvo rinkos tyrimas, atliktas 2023 metų gruodį, kuriame dalyvavo 1049 respondentai, dauguma jų gyvenantys Plungėje nuo vaikystės.
Po tyrimo gautos šios išvados:
– Laisvalaikio ir verslumo galimybės Plungės rajone, ypač tarp jaunimo, vertinamos prasčiau. Todėl reikia pristatyti Plungę kaip idealią vietą veikliems ir nepriklausomiems žmonėms, kurioje, nepaisant iššūkių, galima įgyvendinti savo sumanymus.
– Tyrimas taip pat parodė, kad Plungės gyventojai didžiuojasi savo kraštu. Norima šį pasididžiavimą paversti aktyvesniu įsitraukimu į bendruomenes ir rajono pristatymu kitiems.
– Tyrimo metu buvo išsiaiškinta, jog Plungės rajono turizmas patraukliausias aktyviems ir žingeidiems keliautojams. Todėl itin svarbu jį plėtoti ir rasti aspektus, kuriais būtų galima pristatyti save Lietuvos ir užsienio rinkoms, formuoti atpažįstamumą ir vieningą įvaizdį.
Antrasis etapas buvo kūrybinis – sukurti prekinį ženklą, kuris nepakeistų herbo ir tarnautų įvairių renginių, pristatymų ir švenčių metu. Logotipo kūrimui įkvėpimo davė bendruomeniškumas – pagrindinis veiksnys, kuris leidžia žmonėms ir verslams augti Plungėje. Taip pat buvo panaudota žemaičių tarmė, kurios paplitimas prisideda prie miesto ir rajono charakterio formavimo ir padeda pristatyti Plungę tiek vietos gyventojams, tiek atvykusiems svečiams ir verslams.
Logotipas, kuriame matomas „un“ apjungimas, simbolizuoja bendruomenę, o jo „bangavimas“ atspindi žemaičių tarmės ir Babrungo upės vingius.
Kaip naujas įvaizdis be jo vėliavos nešėjų?
Entuziastai kviečiami tapti Plungės ambasadoriais. Krašto ambasadoriai turės galimybę sužinoti apie naujausius vykstančius projektus, pamatyti užkulisius ir dalintis idėjomis, komentarais, atrasti Plungės miesto ir rajono įdomybes, draugiškai diskutuoti ir, galiausiai, kartu kurti Plungę.
Norint tapti ambasadoriumi būtina registracija: https://docs.google.com/…/1FAIpQLSew6IEmev3…/viewform…
Susipažinti su naujuoju Plungės miesto įvaizdžiu viešai prieinamame identiteto vadove galima čia: https://andstudio.lt/brandbook/plunge-public-use/#undefined