Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Panevėžio autobusų stotis / Savivaldybės nuotr.
EtapliusŠaltinis: ELTA
Pasak Panevėžio miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo Daliaus Vadlugos imtis darbų teko, nes stoties autobusų išvykimo aikštelėse įrengti betoniniai ratų atmušėjai buvo per aukšti.
„Naujoje autobusų stotyje eksploatacijos metu pastebėta, kad betoniniai ratų atmušėjai daliai autobusų per aukšti, todėl buvo sužeminti. Šių darbų kaina siekia iki 2 tūkst. eurų“, – portalui nurodė D. Valudga.
Jis taip pat pažymėjo, kad trūkumų yra ir požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje, kurioje neveikia elektromobilių įkrovimo stotelės.
„Požeminio garažo elektromobilių įkrovimo stotelės stoties atidarymo metu veikė ir buvo priimtos, tačiau artimiausiu metu planuojama vykdyti papildoma jų techninė patikra. Todėl įkrovimo stotelės turėtų veikti normaliai“, – pažymėjo D. Vadluga.
ELTA primena, kad naujoji Panevėžio autobusų stotis oficialiai buvo atverta balandžio pradžioje. Ją valdo konkursą laimėjusi Vilniaus įmonė „Tolimojo keleivinio transporto kompanija“ (TOKS).