Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Keliai / Alfa.lt nuotr.
Dominykas DatkūnasŠaltinis: ELTA.LT
„Prezidentas akcentuoja, kad kelių tinklo būklė turi didelę reikšmę šalies regionų ekonominiam gyvybingumui, o dabartinė infrastruktūros būklė yra nepatenkinama“, – trečiadienį Kelių forume Vilniuje sakė R. Dilba.
Prezidentūros teigimu, papildomų lėšų šaltiniu galėtų tapti papildomas sunkiojo transporto apmokestinimas, pereinant prie nuvažiuotu atstumu paremtos sistemos elektroninės kelių rinkliavos paslaugos („e-tolling“). Patarėjas tikisi, kad sistemos įdiegimas įvyks sklandžiai
„Tikimės, kad atstuminis apmokestinimas netaps naujuoju „nacionaliniu stadionu“ ir pradės veikti per numatytą laiką“, – pažymėjo jis.
Buvęs susisiekimo ministras Marius Skuodis yra teigęs, kad realus kasmetis kelių finansavimo poreikis viršija 2 mlrd. eurus per metus. Prezidento patarėjo teigimu, tokia suma šiuo metu nėra įmanoma, atsižvelgiant į bendrą situaciją šalyje ir kitų sektorių poreikius.
2025-ųjų valstybės biudžete Lietuvos keliams iš viso skiriama 804 mln. eurų, iš jų KPPP – 583,2 mln. eurų, dar 59,1 mln. eurų kariniam mobilumui skiriama iš Gynybos fondo, europinės paramos – 161,2 mln. eurų.
Pagal naujosios Vyriausybės korekcijas į biudžetą buvo įtrauktas ir papildomas 20 mln. eurų finansavimas žvyrkelių programai.