Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Rimantas Šadžius. ELTA / Dainiaus Labučio nuotr.
Lukas JuozapaitisŠaltinis: BNS.LT
Anot jo, R. Šadžiui pavyko parengti tokius mokestinius pakeitimus, kurie nepakenktų žmonių finansinei gerovei ir Lietuvos konkurencingumui.
„Rengiant mokestinių įstatymų paketą, Finansų ministerija ir ministras atliko tikrai titanišką darbą, vertino ir koalicijos partnerių pasiūlymus, modeliavo tam tikras pasekmes ir poveikį atskiroms visuomenės grupėms. Stengėsi ir pavyko išlaikyti tą bazinį principą, jog mokestinės korekcijos niekaip neįtakotų silpniausių ekonomiškai ir finansiškai visuomenės grupių ir kiek įmanoma mažiau liestų šalies verslo konkurencingumą“, – LRT radijui trečiadienį sakė G. Paluckas.
Premjeras vis dėlto sutiko, jog ir prezidento Gitano Nausėdos kritikuota R. Šadžiaus komunikacija dėl mokesčių „visada gali būti geresnė“.
„Komunikacija visada gali būti geresnė, bet tas darbas, kuris yra daromas, turinys tikrai atitinka tuos lūkesčius ir tuos pažadus, kurie buvo išsakyti“, – teigė G. Paluckas.
„Bet šiandien matome visą industriją tam tikrų spekuliacijų, pramanų. Socialiniuose tinkluose daug žmonių kovoja dėl dėmesio, nes dažnai dėmesys irgi yra pinigai. Socialiniai tinklai generuoja tuos pinigus tiems žmonėm, todėl kovoti su visa šita mašina nėra paprasta ministrui“, – pridūrė jis.