Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Irma BagūnėŠaltinis: Etaplius.lt
Į naujienų portalą Etaplius.lt kreipėsi šiaulietė Roma, kuri iš pradžių norėjo papasakoti istoriją, kaip prekybos tinklas „Maxima“ ją apgavo, tačiau praėjus vos dienai moteris nudžiugusi pranešė, jog ne visiems prekybininkams „nusispjaut“ ant jų klientų - šiaulietė gavo atsakymą iš prekybos tinklo ir kompensaciją.
Užsukusi į naujienų portalo Etaplius.lt redakciją moteris pasakojo, jog pirko vaikui botus su akcija, net kainos lipdukas ant pačios prekės bylojo, jog teks mokėti 6.99 Eur. Tačiau kvite aiškiai matėsi, jog už batukus sumokėta 9.99 Eur. Moteris parašė laišką į klientų aptarnavimo skyrių, išdėstydama susidariusią situaciją.
„Labas rytas, esu Jūsų klientė daug metų ir sekmadienį likau labai nemaloniai nustebinta. Norėjau pasinaudoti paskelbta akcija avalynei -40%, pamačiusi vaikiškus aulinukus už 6,99 Eur labai nudžiugau, norėjau net 2 poras nupirkti vaikui, tačiau kasoje kažkodėl kaina pasikeitė į 9.99 Eur. Paklausus darbuotojos kodėl taip yra, gavau atsakymą: „Tai čia Maximos tinklas taip žaidžia, aš niekuo padėti negaliu, nenorite - aš galiu išminusuot". Manau, kad taip elgtis su klientais negalima, ne apie darbuotoją šneku, o apie įmonės politiką“, - prekybos tinklui rašė šiaulietė.
Moterį dar labiau supykdė pirminis įmonės atsakymas. Matyt, tai tebuvo automatinė žinutė.
„Sveiki, dėkojame už laišką. Jūsų užklausos Nr. – 106769. Jei nurodėte, jog pageidaujate atsakymo – jį stengsimės pateikti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas. Pateikdami užklausą, Jūs galimai pateikėte mums savo asmens duomenų. Išsamią informaciją apie tai, kaip mes tvarkome užklausas teikiančių klientų asmens duomenis, kam juos naudojame, kiek laiko saugome, kokias teises Jums suteikia duomenų apsaugos teisės aktai ir kt., mes pateikiame Klientų užklausų privatumo politikoje. Ši informacija svarbi, todėl tikimės, kad atidžiai ją perskaitysite“, - buvo rašoma žinutėje.
Po šio atsakymo moteris ir kreipėsi į spaudą, tačiau netrukus ją pasiekė ir ne robotų siųstas atsakymas.
„Dėkojame, kad kreipėtės. Atsiprašome dėl neteisingai pritaikytos kainos ir nuolaidos iškilus techniniams nesklandumams. Permokėtą skirtumą – 1,75 Eur įskaičiavome į Jūsų apsipirkimo metu naudotą AČIŪ kortelę MAXIMOS pinigais. Taip pat dėl Bendrovėje galiojančios "Teisingos kainos garantijos", įskaičiavome papildomą 2 Eur. kuponą“, - rašė prekybos tinklo atstovai.
Šiaulietė Roma sako, jog tokį atvejį taip pat reikia viešinti, nes mažai kuriam prekybos gigantui rūpi jų klientai. Nors galioja šūkis „Klientas visada teisus“, dažniausiai prekybos tinklai randa būdų, kaip išsisukti. Moteris sako nesitikėjusi gauti kompensaciją, tačiau dabar džiaugiasi, kad mėgiamas prekybos tinklas nenuvylė.
„Į tą temą papuolė labai graži sentencija, kuri, manau, tiktų čia toje situacijoje. Ją pasakė Mantas Jankavičius: Stoti į akistatą su neganda privaloma. Svarbu pripažinti, kad nesi vienas toks fainas, geras ir ne visi aplink žulikai, vagys ir lochai“, - juokavo moteris.