Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
„Shein“ /Freepik nuotr.
EtapliusŠaltinis: BNS.LT
Apie šią baudą paskelbta atlikus konkurencijos tyrimą.
Prancūzijos konkurencijos ir kovos su sukčiavimu tarnyba nurodė, kad atlikus tyrimą paaiškėjo, jog buvo vykdoma „klaidinanti komercinė praktika vartotojų atžvilgiu, susijusi su (...) kainų mažinimu“.
Prancūzijos vartotojų apsaugos agentūros DGCCRF konkurencijos tarnyba pranešė, kad beveik metus trukęs tyrimas atskleidė, kad „Shein“ sąmoningai padidindavo kai kurių prekių kainas prieš skelbdama apie akcijas.
DGCCRF nurodė, kad „Shein“ sutiko su šia bauda.
„Šios itin didelių nuolaidų ir nuolatinių akcijų praktikos vartotojams sudaro įspūdį, kad jie gauna ypač gerą pasiūlymą“, – sakė DGCCRF.
Konkurencijos tarnyba nustatė, kad iš patikrintų reklamuotų nuolaidų 11 proc. buvo paskelbtos po tyčinio kainų padidinimo.
Taip pat nustatyta, kad 57 proc. atvejų „Shein“ reklamuojamos nuolaidos buvo klaidinančios, nes kainos iš tikrųjų nebuvo sumažėjusios, o 19 proc. atvejų nuolaida buvo daug mažesnė nei skelbta.
„Shein“ į Prancūzijos rinką įžengė prieš dešimtmetį, o pastaraisiais metais jos pardavimai šioje šalyje sparčiai augo.
2024 metais „Shein“ sudarė 3 proc. šalies drabužių ir avalynės rinkos.
Ši elektroninės prekybos milžinė tapo neigiamu greitosios mados pavyzdžiu. Kai kurie visuomenės sluoksniai ją kritikuoja dėl aplinkos taršos, nesąžiningos konkurencijos ir prastų darbo sąlygų.
Naujienų agentūrai AFP pateiktame pareiškime „Shein“ teigė, kad per du mėnesius nuo tada, kai praėjusių metų kovą sužinojo apie DGCCRF tyrimą, ji nedelsdama ėmėsi būtinų veiksmų klaidinančioms nuolaidoms pašalinti.
Bendrovė pridūrė, kad „labai rimtai žiūri į savo teisinius ir reguliavimo įsipareigojimus Prancūzijoje“ ir yra įsipareigojusi užtikrinti skaidrumą.