Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris LinaŠaltinis: Etaplius.lt
Gegužės 14-20 dienomis NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai penkis kartus kilo atpažinti ir lydėti tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių.
Gegužės 14 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai kilo du kartus: atpažino orlaivį IL-20, skridusį iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, su regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo. Taip pat oro policijos naikintuvai atpažino du orlaivius SU-24, skridusius iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaiviai SU-24 skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio plano neturėjo, su RSVC radijo ryšio nepalaikė.
Gegužės 15 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį AN-124, skridusį iš Kaliningrado srities į RF žemyninę dalį. Orlaivis skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, skrydžio planą neturėjo, su RSVC radijo ryšį palaikė.
Gegužės 17 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo du kartus: atpažinę orlaivį IL-20, skridusį iš Kaliningrado srities į žemyninę Rusijos dalį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, su RSVC radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo. Taip pat oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį An-72, skridusį iš žemyninės Rusijos Federacijos dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis An-72 skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, su RSVC radijo ryšį palaikė, skrydžio plano neturėjo.
ELTA