Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Dainiaus Labučio (ELTA) nuotr.
Irma BagūnėŠaltinis: Etaplius.lt
Praėjusią savaitę, balandžio 9-15 dienomis, NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai keturis kartus buvo keliami atpažinti ir lydėti tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių.
Balandžio 9-ąją Baltijos šalių oro erdvę saugantys NATO naikintuvai atpažino orlaivį „AN-26“, skridusį iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė, turėjo iš anksto pateiktą skrydžio planą.
Kitą dieną, balandžio 10-ąją, NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį „AN-26“, skridusį iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė, skrydžio planą turėjo.
Balandžio 12-ąją NATO naikintuvai atpažino orlaivį „AN-26“, skridusį iš Rusijos Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo.
Balandžio 14-ąją NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį „AN-12“, skridusį iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė, iš anksto pateiktą skrydžio planą turėjo.
ELTA