Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Praėjusią savaitę, gruodžio 4-10 dienomis, NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai penkis kartus kilo atpažinti ir lydėti tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių.
Gruodžio 4-ąją Baltijos šalių oro erdvę saugantys NATO naikintuvai lydėjo orlaivį „IL-20“, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį.
Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, pagal iš anksto pateiktą skrydžio planą, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė.
Gruodžio 5-ąją NATO naikintuvai atpažino ir lydėjo orlaivį „IL-20“, kuris skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su regioniniu skrydžių valdymo centru nepalaikė.
Tuo pačiu metu NATO naikintuvai atpažino ir palydėjo orlaivį „IL-76“, kuris skrido su radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano ir radijo ryšio su regioniniu skrydžio valdymo centru nepalaikė.
Orlaiviai skrido tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį.
Tą pačią gruodžio 5-ąją NATO naikintuvai lydėjo orlaivį „T-134“ ir jį lydėjusius du „Su-27“, skridusius tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. „T-134“ skrido su skrydžio planu, su radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė. Abu orlaiviai „Su-27“ skrido be skrydžio plano, be atsakiklio, radijo ryšio su regioniniu skrydžių valdymo centru nepalaikė.
Gruodžio 7-ąją NATO naikintuvai lydėjo orlaivį „IL-20“, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį. Orlaivis skrido su skrydžio planu, be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė.
Gruodžio 8-ąją NATO naikintuvai lydėjo „T-134“, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį.
Jis skrido pagal iš anksto pateiktą skrydžio planą, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį palaikė. Taip pat buvo palydėti du orlaiviai „Su-27“, skridę be skrydžio plano, be radijo ryšio ir be įjungto radiolokacinio atsakiklio.
ELTA