Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Prieš kelerius metus vos pradėta Dotnuvos tilto (už šio objekto tvarkymą atsakinga Lietuvos automobilių Kelių direkcija) rekonstrukcija valstybinės reikšmės kelyje Jonava–Kėdainiai–Šeduva kėlė didelį nerimą ir net neviltį. Tad dabar, balandžio pradžioje, gyventojai, pėstieji ir vairuotojai, dažnai einantys ar važiuojantys šiuo keliu, išgirdę žinią, kad vyksta rekonstrukcija, pirmiausia pasitikrino, ar tai ne balandžio pirmosios pokštas.
Taigi, dabar jau viskas pasikeis, „amžiaus statybų“ vardą pelnęs objektas jau pradėtas tvarkyti, o Kelių direkcijos skelbtą konkursą laimėjusios bendrovės „Kauno tiltai“ darbininkai visus darbus planuoja atlikti šiais metais.
Kelis pastaruosius metus nesulaukdami tinkamai įrengto pėsčiųjų ir dviračių tako dotnuviai ne kartą kreipėsi į Kėdainių rajono savivaldybę, tačiau ši mažai kuo galėjo padėti.
Kėdainių rajono meras Saulius Grinkevičius ne kartą kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkciją prie Susisiekimo ministerijos dėl Dotnuvos miestelyje per Dotnuvėlės upelį nevykstančių tilto rekonstrukcijos ir Tilto gatvės pėsčiųjų–dviračių tako atkarpos neatliktų remonto darbų. Rajono vadovo netenkino esama situacija, kai jau daugiau nei trejetą metų netvarkomas tiltas ir jo prieigos, taip pat nevykdomi kiti darbai valstybinės reikšmės keliuose, esančiuose Kėdainių rajono teritorijoje – neasfaltuojami žvyrkeliai, vadinamieji „zebrai“, kurie jungia anksčiau išasfaltuotas dalis.
„Jeigu Kėdainių rajono savivaldybė būtų galėjusi šį tikru galvos skausmu tapusį tiltą sutvarkyti, tai būtų padaryta jau seniai. Tačiau, kadangi šis objektas yra valstybinės reikšmės kelyjeJonava–Kėdainiai–Šeduva, už jį atsakinga ir jo tvarkymui lėšas skiria Kelių direkcija, – teigė Kėdainių rajono meras Saulius Grinkevičius. – Todėl savivaldybei beliko tik reikalauti Kelių direkcijos vadovų, kad tiltas per Dotnuvėlės upelį būtų sutvarkytas. Ir pagaliau turime rezultatą – darbininkai jau pluša.“
Tilto tvarkymo istorija prasidėjo daugiau nei prieš trejus metus, kai Kelių direkcijos paskelbtą konkursą įrengti prie tilto pėsčiųjų ir dviračių takus bei atraminę sienelę laimėjo Kaune registruota uždaroji akcinė bendrovė „Tauro ženklas“.
Vos tik darbams prasidėjus, jais susidomėjo Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT). Įtarimų sukėlė aplinkybė, jog rangovas, bendrovė „Tauro ženklas“ naudoja tuo metu veikusios valstybės įmonės „Kauno regiono keliai“ techniką. Šiai valstybinei įmonei vadovavo Vidmantas Lisauskas, o jo sūnus – Audrius Lisauskas, konkursą laimėjusiai uždarajai akcinei bendrovei „Tauro ženklas“.
Įtarus korupciją, kai tėvo ir sūnaus tandemas galimai naudojasi valstybės įmonei priklausančia technika, abu Lisauskai 2016 metais buvo sulaikyti.
Po galingo STT smūgio A. Lisausko vadovauta bendrovė „Tauro ženklas“ jau nebegalėjo atsitiesti. Darbai Dotnuvos seniūnijoje liko nepabaigti, o pati įmonė šiuo metu jau likviduota.
Kelių direkcija su minėtu rangovu darbų sutartį nutraukė bei paskelbė naują viešąjį konkursą, ir 2017 m. sausio 4 d. pasirašė sutartį su nauju rangovu. Bet ir šis rangovas darbus metė.
Po šios sutarties nutraukimo dar du kartus buvo skelbiamas viešasis konkursas, bet vis nesėkmingai.
Tikimasi, kad šįkart darbai vyks sklandžiai ir rudenį jau turėsime naują rekonstruotą Dotnuvos tiltą.