Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
„Uosto direkcija yra atsakinga už uosto infrastruktūrą, jos būklę, įskaitant ir tą, kuri yra skirta gyventojams ir transporto priemonėms perkelti per Kuršių marias. Mūsų siekis yra prisidėti, kad būtų užtikrintas efektyvus keltų švartavimas ir keleivių bei transporto priemonių perkėlimas.
Tad ateinantį sezoną Senoji Smiltynės perkėla galės dirbti maksimaliai – Smiltynės pusėje vienu metu bus galima švartuoti du skirtingų parametrų keltus. O šį rudenį Naujojoje perkėloje prasidėjusi rekonstrukcija vyks etapais, kad nebūtų trikdomas keltų darbas“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Smiltynės pusėje, kur švartuojasi Senosios perkėlos keltai, rekonstruota bemaž 135 metrai krantinių, įrengti slipai, atmušai, švartavimo stulpeliai, lietaus nuotekų tinklai. Rekonstrukcijos metu buvo atnaujinta krantinių danga, krantinėse įrengtas apšvietimas, kurio anksčiau visiškai nebuvo. Taip pat prie krantinės Smiltynės pusėje išgilinta iki 5,5 metro. Anksčiau gylis čia siekė apie 3 metrus.
Krantinę Smiltynėje rekonstravo pagal jungtinės veiklos sutartį veikiančios Latvijos įmonės SIA „Baltijas jūras geologijas centrs“ ir AB „BMGS“. Uosto direkcijai šie darbai kainavo 2,05 mln. eurų.
Naujosios perkėlos rekonstrukcija vyks etapais
Šiuo metu Naujojoje Smiltynės perkėloje vyksta krantinių rekonstrukcijos parengiamieji bei kiti darbai. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ir AB Smiltynės perkėla yra pasirašiusios trišalę sutartį su konkursą laimėjusia UAB „Tilsta“, kuri rekonstruos Naujosios perkėlos naudojamas krantines bei įrengs reguliuojamas rampas.
Įgyvendinant projektą bus rekonstruojama dalis krantinių tiek Klaipėdos, tiek Smiltynės pusėje. Čia bus įrengti švartavimo stulpeliai, kelio užtvarai. Projekto sprendiniai apima ir esamų rampų konstrukcijų keitimą naujomis hidraulinėmis rampomis. Taip pat yra suprojektuoti lauko apšvietimo tinklai ir kita infrastruktūra.
Bendra sutarties kaina – 5,8 mln. eurų (įskaitant PVM), iš jos Uosto direkcijos finansuojama dalis siekia 3,34 mln. Eur, AB Smiltynės perkėlos – 2,47 mln. eurų.
Darbai bus vykdomi dviem etapais, kad nebūtų trikdomas perkėlos darbas. Planuojama, kad pirmas etapas bus užbaigtas kitų metų gegužę, o antrasis prasidės pasibaigus vasaros sezonui.