Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Birželio 12 d. vakarą išdalyti komunikacijos profesionalų konkurso „PR Impact Awards 2020" apdovanojimai. Tarp geriausių komunikacijos projektų ir socialinių iniciatyvų – trys projektai, susiję su LRT.
Korporatyvinės komunikacijos kategorijoje LRT 2018 m. veiklos ataskaitos komunikacijos kampanija įvertinta trečia vieta. „LRT kasmet atsiskaito Seimui, o pernai pirmą kartą atsiskaitėme ir visai visuomenei. Sulaukėme daug grįžtamojo ryšio iš auditorijos, tai mums patvirtino, kad ir toliau turėtume laikytis šio kelio. Labai džiaugiamės, kad LRT ataskaitos komunikaciją įvertino ir „PR Impact Awards 2020", – sako LRT Komunikacijos ir rinkodaros departamento vadovė Rūta Putnikienė.
Specialiųjų apdovanojimų „Koronaviruso iššūkis" kategorijoje „Viešasis sektorius. Išorinė komunikacija" antrąją vietą užėmė projekto „Lietuvos tūkstantmečio vaikai" per LRT TELEVIZIJĄ transliuota laida vaikams „Įdomiosios pamokos tiesiogiai" ir padėkos akcija mokytojams „Pasveikink mokytoją – duok penkis". „Socialinės iniciatyvos" kategorijoje antrą vietą užėmė iniciatyva „Nacionalinis savanorių koordinavimo centras STIPRŪS KARTU", kurios specialiąją laidą taip pat transliavo LRT TELEVIZIJA.
„Labai džiaugiuosi, kad „Lietuvos tūkstantmečio vaikai" žengė dar vieną žingsnį – karantino laikotarpis nebuvo lengvas nei vaikams, nei tėvams, nei juolab mokytojams, bet mums pavyko juos suburti į vieną didelę komandą, besidalijančią padėkomis ir šypsenomis. Didžiausią džiugesį kėlė milžiniškas entuziazmas su kuriuo „Įdomiosios pamokos" ir akcija „Padėkok mokytojui – duok penkis" susidūrė kiekviename žingsnyje. Nuo beprotiškai greitos ir profesionalios LRT reakcijos, nuo projekto komandos narių iki kiekvieno, į kurį kreipdavomės pagalbos ar patarimo, – visi buvo pasiruošę be papildomų klausimų kibti į darbus ir kurdavo su didžiuliu užsidegimu. Tai buvo geriausias įrodymas, kad einame teisingu keliu ir didžiulė motyvacija kartelę kasdien kelti vis aukščiau", – sako prodiuserinės kompanijos „Nord Play", kuriančios projektą „Lietuvos tūkstantmečio vaikai", vadovas, prodiuseris Laurynas Šeškus.
Iš viso šių metų „PR Impact Awards" finale, 12-oje kategorijų varžėsi 36 geriausi komunikacijos projektai, kuriuos komisija atrinko iš daugiau nei 80 šiemet konkursui pateiktų darbų.
„PR Impact Awards" yra svarbiausias Lietuvoje vykstantis metinis renginys, organizuojamas dviejų šalies komunikacijos profesionalus vienijančių asociacijų: Lietuvos komunikacijos asociacijos ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos. Renginys vyksta nuo 2014 metų.